نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

بشریت بیش از هر چیز به فریاد حسینی نیاز دارد

کدخبر: 2065481

نعیم آبادی امام جمعه استان هرمزگان در افتتاحیه اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی که در تالار شهید آوینی بندرعباس در حال برگزاری است، گفت: امروز بشریت بیش از هر چیز به فریاد حسینی نیاز دارند

به گزارش خبرنگار فرهنگی ‹ نسیم آنلاین ›، غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس گفت: اگر بشریت در ابراز احساست و عواطف حسینی باشد، فریادش از این همه ظلم بلندتر می‌شود.

وی ادامه داد: امروز بشریت بیش از هر چیز به فریاد حسینی نیاز دارند

وی گفت: ما به غرب می گویم اگر دین ندارید مرد باشید یعنی آزاده باشید و آزادانه زندگی کنید و بشریت را فراموش نکنید و ازبین نبرید و چرا زمان ما را ننگ بشریت قرار دارید.

وی تاکید کرد: مردم ما یاحسین گوی خوبی هستند و بسیار خوب یاحسین می گویند اما در واقع باید یاحسین باشیم و در عمل پیرو امام حسین باشیم. امام جمعه هرمزگان افزود: با حسین بودن بسیار مهم است و در واقع همه مشکلات و نابسامانی ها را از بین می برد اگر مردم ما در عمل با حسین باشند و در عمل با حسین بودن باعث از بین رفتن همه مشکلات در جامعه می شود و به راحتی همه مشکلات حل خواهد شد.

ارسال نظر: