تجلیل از مروجان فرهنگ عاشورایی در اجلاس پیرغلامان حسینی

کدخبر: 2065484

چهره های شاخص اشاعه فرهنگ ناب عاشورایی در افتتاحیه چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ‹ نسیم آنلاین › در بخش پایانی افتتاحیه چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس از چهره های شاخص در اشاعه فرهنگ ناب عاشورایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار و رئیس بسیج سازمان صدا و سیما و دبیر اجلاس تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از آثار مستند رادیویی و تلویزیونی با حضور مسئولان بندرعباس تقدیر شد. اسامی نفرات برگزیده رادیویی عبارتند از: از استان هرمزگان معصومی ناصری (ناخدا اسماعیل)، از خراسان رضوی مرضیه رحیمی (آوای یار)، رادیو ایران حسین معصومی (وصال حبیب)، رادیو تهران میتا نیکانیک (خادم) و از گیلان مهدی آذری (رویای بی‌انتها).

همچنین برگزیدگان بخش تلویزیون شامل احسان معراجی‌فر (مجموعه گزارش‌های مستند) از واحد مرکزی خبر، رضا پیله وریان (سید مسعود) از استان همدان و محمدعلی زارع شریفی (مجموعه ملک دل) از استان فارس هستند.

لازم به ذکر است؛ مراسم افتتاحیه چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور بیش از حدود یک هزار مداحان و پیرغلامان حسینی از استان‌های سراسر کشور و از 19 کشور دنیا در تالار آوینی شهر بندرعباس برگزار شد.

ارسال نظر: