در آستانه دور دوم مناظرات ریاست جمهوری صورت گرفت؛

درخواست حزب جمهوری‌خوا‌هان برای کناره‌گیری ترامپ/ ترامپ: هرگز تسلیم نمی‌شوم

کدخبر: 2067547

ده‌ها تن از اعضای برجسته حزب جمهوری خواه آمریکا روز شنبه، از دونالد ترامپ خواستند، از مبارزات انتخابات ریاست جمهوری خارج شود

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، ده‌ها تن از اعضای برجسته حزب جمهوری خواه آمریکا روز شنبه، از دونالد ترامپ خواستند، از مبارزات انتخابات ریاست جمهوری خارج شود .

این در خواست یک روز پس از انتشار نوار ویدئویی صورت می گیرد که، درآن، ترامپ با استفاده از واژه‌های زشت در مورد روابط خود با زنان صحبت کرده است .

با این همه، پل رایان نماینده جمهوری خواه و رئیس مجلس نمایندگان، و ریِنز پرای باس رئیس کنگره ملی جمهوری خواهان، روز شنبه سخنان ترامپ را محکوم کردند اما خواهان کناره گیری او نشدند .

تاکنون شمار زیادی از چهره های برجسته سیاسی، اجتمائی و هنری، با انتشار بیانیه ای عدم پشتیبانی خود را از ترامپ اعلام کرده اند .

این در حالیست که نامزد حزب جمهوری‌خواهان در پی انتشار ویدئویی جنجال‌برانگیز از گفته‌های او در مورد زنان، می‌گوید به هیچ‌وجه از جریان انتخابات کنار نمی‌کشد.

وی ۱۷ مهر ماه، گفته است «به‌هیچ‌وجه کناره نمی‌گیرم. هرگز در زندگی‌ام تسلیم نشده‌ام». او در گفت‌وگویی با روزنامه واشینگتن‌پست که ویدئوی جنجالی اخیر را منتشر کرده، افزوده است «رها نمی‌کنم. من از حمایت گسترده‌ای برخوردار هستم».

آقای ترامپ در گفت‌وگویی جداگانه با روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گفته است احتمال این‌که از انتخابات کنار بکشد «صفر است».

او در توئیتر خود نیز به این موضوع اشاره کرده و می‌گوید فشارها برای کناره‌گیری او از سوی نشریات و جریان حاکم صورت می‌گیرد ولی او «هرگز هوادارانش را مایوس نخواهد کرد و هرگز کناره‌گیری نمی‌کند».

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون قرار است فردا برای بار دوم با یکدیگر مناظره کنند .

ارسال نظر: