زمان ثبت‌نام اینترنتی سرشماری ۹۵ تمدید شد

کدخبر: 2068331

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری از تمدید زمان ثبت نام اینترنتی سرشماری ۱۳۹۵ خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حبیب الله وفایی در گفتگویی تاکید کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم سراسر کشور و چهارمحال و بختیاری، ثبت نام اینترنتی سرشماری 1395 تا 27 ماه جاری تمدید شد.

وی افزود: تاکنون اطلاعات 37 هزار و 178 خانوار چهارمحال و بختیاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 به صورت اینترنتی ثبت شده است.

وفایی تصریح کرد: این تعداد خانوار ثبت نام خود را در قالب 132 هزار و 871 نفر انجام داده اند.

وی یادآور شد: 252 آمارگیر در برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن که اینترنتی برگزار می شود، مشارکت دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از این تعداد آمارگیر 159 نفر در نقاط شهری، 83 آمارگیر در نقاط روستایی و 10 آمارگیر در مراکز جمعیتی مؤسسه ای، اطلاعات خانوارهای استان را جمع آوری و ثبت می کنند.

وی گفت: صحت اطلاعات وارده، کاهش هزینه ها، سرعت انتقال اطلاعات و حذف کاغذ از مهمترین مزیت های انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 به صورت اینترنتی است.

وفایی تاکید کرد: خانوارهای برای ثبت اطلاعات خود در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 می توانند به نشانی اینترنتی www.sarshomari95.ir مراجعه کنند.

هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهرماه در سراسر کشور آغاز شده و در دو مرحله برگزار می شود.

مرحله نخست این سرشماری از سوم تا بیست و هفتم مهر امسال به صورت اینترنتی و مرحله دوم از 28 مهر تا 25 آبان امسال به صورت مراجعه حضوری به درب منازل مردم برگزار خواهد شد.

در مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 در صورت غیبت خانوارها، تلفن و کد 12 رقمی به درب منزل آنان نصب می شود تا بتوانند پس از حضور در منزل نسبت به اعلام اطلاعات خانوار اقدام کنند.

براساس ماده هفت قانون آمار مصوب سال 1344 تمامی اطلاعات ثبت شده خانوارها در سرشماری های عمومی نفوس و مسکن به صورت محرمانه است و هیچ مرجعی در کشور به این اطلاعات دسترسی ندارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: