غلامحسین طالبی در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

برنامه های جدید رادیو ایران با موضوع امید به آینده ساخته و پخش می شود

کدخبر: 2068766

مدیر اطلاعات و برنامه ریزی "رادیو ایران" گفت: ما سخنان رهبری پیرامون امید به آینده را در هفت بخش خستگی ناپذیری، تفکر جامعه، جهاد، آینده روشن، نقاط قوت و نیروی جوان تقسیم بندی کرده ایم و در برنامه سازی لحاظ خواهیم کرد.

غلامحسین طالبی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی "رادیو ایران" پیرامون مدل جدید برنامه ریزی این شبکه رادیویی به خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: شبکه "رادیو ایران" در سال 1395 یک مدل جدید برنامه ریزی تحت عنوان برنامه ریزی رسانه ای را مبنی کار خود گذاشته است. تا در نهایت سخنان رهبر معظم انقلاب را در برنامه های خود در قالب گفتمان سازی مطرح و بیان کنیم.

وی افزود: بر این اساس ما در این شبکه رادیویی می آییم و هفته ای بر روی بیانات مقام معظم رهبری در سال جاری کار کارشناسی، موضوع یابی و محوریابی می کنیم و آنها را در داخل برنامه هایی که بتوانیم این بیانات را گفتمان سازی کنیم مطرح می کنیم.

"امید به آینده" موضوع این هفته رادیو ایران

مدیر اطلاعات و برنامه ریزی "رادیو ایران" ادامه داد: بر این اساس در این هفته و هفته آینده و به عبارتی بهتر از شنبه 24 مهرماه تا روز جمعه 7 آبان ماه موضوع ما در برنامه های این شبکه امید به آینده است.

طالبی خاطرنشان کرد: بر این اساس در این برنامه ها از بیانات متعددی که مقام معظم رهبری، خصوصا بیاناتی که در تاریخ 23 خرداد سال جاری در دیدار با اعضای هیات دولت داشتند در برنامه سازی های خود استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از این سخنرانی ها در جمع مسئولان و هیات دولت بود که فرمودند آینده بسیار روشن و درخشان است و با نگاه امیدوارکننده به آینده برای حرکت به سوی کسب رتبه برتر در حوزه علم و فناوری بوده است.

از بیانات رهبری در ساخت برنامه ها استفاده می کنیم

مدیر اطلاعات و برنامه ریزی "رادیو ایران" یادآور شد: ایشان سخنی هم با اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان در تاریخ اول اردیبهشت ماه سال جاری داشتند. سخنرانی دیگری هم در جمع بسیج دانشجویان در تاریخ 12 تیرماه سال جاری داشتند و در مراسم دانش آموختگی دانشگاه افسری هم در تاریخ 7 مهرماه سال جاری داشتند.

طالبی تصریح کرد: ایشان در این دیدارها سخنرانی هایی در مورد موضوع امید به آینده داشتند که ما در رادیو ایران آمده ایم و این سخنان را محوریابی کردیم و آنها را در هفت بخش تقسیم بندی کرده ایم. از جمله بحث ها می توان به مواردی چون خستگی ناپذیری، تفکر جامع، جهاد، آینده روشن، نقاط قوت و نیروی جوان اشاره کرد.

ارسال نظر: