علیرضا منصوریان: رحمتی همانی شده که ما می‌خواهیم/ فوتبال جانانه‌ای را مقابل سایپا ارائه دادیم

کدخبر: 2069802

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: واکنش خوب مهدی رحمتی در این بازی تأثیر داشت. این حرکت هم سکوها را به وجد آورد و هم نشان داد رحمتی همانی شده که ما می‌خواهیم؛ چرا که در دو بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش «نسیم آنلاین»، علیرضا منصوریان بعد از برد دو بر صفر تیمش برابر سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ارزیابی از بازی؟ بازی سخت و نفس گیری بود. هر تیمی که جلوی استقلال قرار می گیرد با تمام وجود بازی می کند. ما می دانستیم که خط حمله سایپا از هافبک این تیم جدا می شود و در دفاع جا می ماند. فکر می کنم بازیکنان ما جانانه بازی کردند. در لحظه ای که باید گل می زدیم، به گل رسیدیم. سیو مهدی رحمتی در ابتدای بازی انرژی زیادی به تیم ما داد. رحمتی شرایط خیلی خوب دارد. اعتقاد دارم که اگر حرفه ای تر بودیم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

تعویض های استقلال؟ من چند هفته پیش گفته بودم که تفاوت فوتبال استفاده از موقعیت ها است. در بازی با صنعت نفت برخلاف جریان بازی شکست خوردیم. در مقابل ماشین سازی می توانستیم 4 گل بزنیم. تعویضی های ما در این دیدار خیلی خوب بودند. مثل محسن کریمی که در این بازی گل هم زد. من تلاش می کنم در خطوط جلو همواره تعویض داشته باشم تا بتوانیم فشار روی حریف را حفظ کنیم.

عملکرد غفوری در نیمه دوم به دلیل غیبت حیدری؟ حیدری ستاره تیم من است و انقدر خوب است که وقتی درون زمین است وزن تیم ما سمت او است. اگر بخواهیم سه یا چهار دفاع کناری خوب نام ببریم، نام خسرو حیدری را باید ببریم و اکنون وریا غفوری هم در همین پست از بهترین هاست. در سمت راست بختیار رحمانی هم پاس های زیادی می دهد. به طور کلی وقتی بازیکنان بزرگ در زمین هستند، وزن تیم را به سمت خود می برند. زمانی که دو بازیکن بزرگ در زمین هستند طبیعی است که تمام بازیکنان به او اعتماد می کنند. زوج خسرو حیدری و وریا غفوری بسیار خوب هستند. حیدری در بازی سیاه جامگان به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و طبیعی است که در این شرایط به طور مثال فردی مثل حق دوست با نگاه به غفوری که ملی پوش است به او تکیه می کند و پاس هایش را به او می دهد. حیدری در هر پستی باشد وزن تیم ما سمت این بازیکن است. قبل از بازی می خواستم از خسرو در سمت چپ استفاده کنم اما هرکاری هم بکنیم او وزن تیم را به سمت خود می کشاند.

ارسال نظر: