برگزاری فن بازار محتوای دیجیتال در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب

مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: در نمایشگاه امسال با جلب مشارکت سرمایه گذران و صاحبان کسب و کارهای موفق در حوزه رسانه های دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری ایده ها، محصولات و خدمات محتوایی نوپا، فن بازار محتوای دیجیتال برگزار می شود.

به گزارش «نسیم آنلاین»، مجید شفیعی افزود: براساس برنامه ریزی ها و همکاری های صورت گرفته با دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، فن بازار محتوای دیجیتال در روز های پنجشنبه و جمعه ( 6 و 7 آبان ماه) در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود..

وی با بیان اینکه این رویداد با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و صاحبان ایده و فناوری با هدف تجاری سازی محصولات و خدمات محتوای دیجیتال برگزار می شود، اظهارداشت: علاقه مندان برای نام نویسی در این بخش می توانند به آدرس اینترنتی www.saramad.ir  مراجعه کنند.

مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال یادآور شد: نکته جالب توجه فن بازار امسال همزمانی برگزاری آن با ماراتن تولید محتوای دیجیتال است که روزهای سوم و چهارم آبان ماه در نمایشگاه برگزار می شود که می تواند با هدایت تیم های ماراتن و محصولاتشان به فن بازار محتوای دیجیتال چرخه تولید،رشد و توسعه ایده و محتوا را در ارتباط با سرمایه گذارانFirms   VC   کامل کند.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

ارسال نظر

  • امیر افشاری محب شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۱۴:۵۷
    پاسخ 0 |

    با تشکر از بچه‌های زحمت کش و فعال رسانه‌های دیجیتال که مانند همیشه به تنهایی بار فضای مجازی را از روی خیلی ها بر می‌دارند. آقای مهندس مجید شفیعی شخصی با هوش ، زیرک، فعال و خوش‌ذوق است که نمایشگاه‌هایی را که ایشان زحمت برگزاری آن را کشیده است همیشه در خور تقدیر بوده است. امسال مجددا به اتفاق خانواده برای استفاده از این نمایشگاه حضور خواهم یافت

با گرانی خانه‌ها، چه بلایی سر مستاجرین آمده است!؟

اجاره‌نشین‌ها!

جدال روحانی با وعده‌هایش ادامه دارد...

در این کلیپ برخی وعده ها و شعارهای انتخاباتی روحانی که در پیروزی سهم بسزایی داشتند، مورد بررسی قرار گرفته تا مشخص شود چه مقدار از این وعده ها محقق شده است.

موشن گرافیک "توتال"

در این موشن گرافیک سوابق همکاری شرکت ملی نفت و گاز ایران با شرکت فرانسوی توتال مورد بررسی قرار گرفته و خلف وعده های توتال به تصویر کشیده شده است.

اروپایی ها اگر جای مردم ایران بودند با امثال شرکت های فرانسوی چه می کردند؟!

پس از رفتن دوباره ی شرکت های پژو و توتال از ایران، دیدن این گزارش و واکنش مردم اروپا خالی از لطف نیست

مهم‌ترین مطالب سرویس

به مناسبت چهلمین روز از حادثه تروریستی در تهران؛
پخش تله تئاتر "بلندی های زیرپا" از شبکه چهار سیما
  • پر بیننده‌ترین
  • پر بحث‌ترین