بیانیه جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار به مناسبت ۱۳ آبان

کدخبر: 2071953

جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار در بیانیه ای روز ۱۳ آبان ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ) که نمایانگر شجاعت، فداکاری و روحیه ی حماسی و شهادت طلبانه ی فرزندان عاشورایی ولایت فقیه و امام (ره) می باشد؛ حقیقتی است که تا ابد می درخشد و هدایت گر نسل های این سرزمین در عبور از گذرگاه های حساس تاریخی خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار در بیانیه ای روز 13 آبان ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ) را گرامی دانست متن بیاینه به شرح زیر آمده است:

آمریکا در راس مفاسد همه ی عالم است.امام خمینی (ره)

بازخوانی سیاهه ی دشمنی های ایالات متحده ی آمریکا و اقدامات خصمانه ی دولتمردان کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگ افروز و فتنه گر آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای آنان و برجسته سازی دیدگاه های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد سرنوشت ساز در عرصه ی مقابله با شیطان بزرگ و نظام سلطه و استکبار، نیاز همیشگی جامعه به ویژه نسل های جوان کشور به شمار رفته و باید در فرصت های تاثیرگذار مانند 13 آبان ماه مورد تاکید قرار گیرد. ترویج روحیه ی مقاومت و فرهنگ استکبار ستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخاسته از شعار راهبردی "هیهات منا الذله" سپر حوادث فرا روی میهن اسلامی است. در حقیقت پس از تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا روشن شد که این حرکت عظیم نقطه ی عطفی در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران بود و فصلی نو از روابط ایران و جهان استکباری را رقم زد و به همین دلیل بود که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان "انقلاب دوم" یاد کردند. مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک شعار سیاسی صرف نیست و بر آمده از اعتقادات مردم ایران در راستای مبارزه با امپریالیسم جهانی است که امروزه بلای جان همه ی ملت هاست. شجاعت، فداکاری و روحیه ی حماسی و شهادت طلبانه ی فرزندان عاشورایی ولایت فقیه و امام (ره) حقیقتی است که تا ابد می درخشد و هدایتگر نسل های این سرزمین در عبور از گذرگاه های حساس تاریخی خواهد بود. جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار که اعضای آن از جمله قربانیان جنایات شوم آمریکا و صهیونیست هستند با پیروی از فرمایشات امام (ره) و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری مصمم تر از قبل در راه زنده نگاه داشتن آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم خواهند برداشت و هم گام و هم صدا با ملت غیور ایران اسلامی در روز 13 آبان شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد، به فضل الهی پیروزی نزدیک است.

و السلام علی عباد الصالحین

جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار

ارسال نظر: