با پیروزی مقابل لیون قهرمانان اروپا نمی‌شدیم

آلگری: همچنان به دنبال صدرنشینی گروه هستیم/ قبول ندارم خوب بازی نمی‌کنیم

کدخبر: 2072100

سرمربی یوونتوس گفت: ما همچنان به دنبال کسب رتبه نخست این گروه هستیم اما باید در جلوگیری از ضد حملات و کنترل توپ تیم بهتر عمل می‌کردیم

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در شب دوم هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در حالی که تا دقایق پایانی با تک‌گل ایگواین از لیون پیش بود با دریافت گل تساوی دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد تا با 8 امتیاز پس از سویا 10 امتیازی در جایگاه دوم قرار گیرد.

ماسیملیانو آلگری پس از پایان بازی شب گذشته اظهار داشت: ما همچنان به دنبال کسب رتبه نخست این گروه هستیم. باید در جلوگیری از ضد حملات و کنترل توپ تیم بهتر عمل می‌کردیم. اما در اروپا همیشه انجام چنین کار‌هایی سخت است. در نهایت نتیجه این بازی رضایت بخش بود. ما با پیروزی در این بازی قهرمان لیگ قهرمانان نمی‌شدیم و با پیروزی در بازی بعد هم چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. قهرمان این رقابت‌ها در ماه مارس مشخص می‌شود و این یک ماجراجویی است، درست به مانند سری آ ایتالیا. در بازی در هنگامی حریف در میانه زمین بود، ما پاس زیادی دادیم. ما باید انرژی ذهنی و بدنی خودمان را حفظ می‌کردیم. در 10 دقیقه آخر بازی همه چیز از دست رفت و کار به تساوی کشیده شد.

سرمربی یوونتوس در خصوص عملکرد مهاجمان این تیم عنوان کرد: ماریو مانژوکیچ در این بازی به سختی تلاش کرد. ایگواین هم مدام بین مدافعان حریف حرکت می‌کرد، این چیزی است که در شخصیت بازی او دیده می‌شود. آنها بهترین‌شان را به نمایش گذاشتند و نتیجه امشب ربطی به آن‌ها ندارد. بازیکنان تنها نظریات مرا اجرا کردند. در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم هم این روند ادامه داشت اما ریسک کردیم و کار به تساوی کشیده شد. از نتیجه راضی هستم هر چند قبول ندارم که بگوییم ما بد بازی می‌کنیم. اگر ما بد بازی می کردیم هیچگاه نمی‌توانستیم 27 امتیاز در سری آ به دست آوریم.

ارسال نظر: