اوحدی:

بیش از ٤٠٠هزار زائر تا پایان سال به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

کدخبر: 2075898

رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر این که خطوط پروازی اعزام زائران ۶۵ درصد افزایش یافته است، گفت: بیش از ۴۰۰ هزار زائر تا پایان سال جاری به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام از زائران عتبات عالیات از طریق مرز هوایی از چهارشنبه گذشته - سوم آذرماه - و ثبت نام برای اعزام زمینی از شنبه- ششم آذرماه - شروع شده است و در این مدت شاهد اعزام بیش از ٤٠٠هزار زائر خواهیم بود.

وی تاکید کرد که به منظور تسهیل سفر زائران خطوط پروازی ٦٥درصد افزایش یافته است.

رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: تعداد ایستگاه های اعزام زائران به عتبات عالیات نیز از ١١ایستگاه به ١٨ایستگاه در استان‌ها افزایش داده شد.

اوحدی همچنین به هموطنان نوید داد که بر اساس تفاهم نامه ای که با بانک‌های انصار، ملی و ملت منعقد شد، تسهیلات مناسب در اختیار زائران متقاضی قرار می گیرد.

وی در ادامه با قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی افزود: امسال شاهد حرکت باشکوه زائران اربعین حسینی بودیم و از ٣٥ کشور در این مراسم شرکت کردند.

رییس سازمان حج و زیارت با محکوم کردن حادثه حله عراق خاطرنشان کرد: تروریست های داعش بعد از شکست سنگین در موصل و حلب شاهد حرکت عظیم مردم در اربعین حسینی بودند، بنابراین تلاش کردند تا زبونی خود را نشان دهند.

اوحدی با تاکید بر این که خون شهدای مظلوم دوران دفاع مقدس گریبان استکبار و هم پیمانانش را گرفت، گفت: این بار نیز خون زائران اربعین حسینی دامن داعشیان را خواهد گرفت و نیروهای عراقی و مدافعان حرم پاسخ زندان شکنی را به آنان خواهند داد.

ارسال نظر: