وزیر ورزش و جوانان:

"برجام" سایه جنگ را از سر ایران برداشت

کدخبر: 2077259

سلطانی‌فر به موفقیت نظام در برجام اشاره کرد و گفت: در برجام توانستیم با درایت، توانمندی و تیزهوشی و همگرایی ارزشمند، قدرت سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا بکشیم و سایه جنگ از سر کشور برداشته شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان در استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های استاندار بوشهر اظهار داشت: دکتر سالاری استاندار بوشهر با اتکا، پشتکار و خلاقیت و حرکت عمومی توسعه استان را مدیریت می‌کند.

وی بیان کرد: دوره مدیریت کنونی استان بوشهر، دوره خوب و درخشانی در تاریخ استان بوشهر بعد از پیروزی انقلاب بوده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: دولت در حالی سال چهارم فعالیت خود را می‌گذراند که بر عکس دولت‌های گذشته در نیمه دوم فعالیت‌ها با حجم سنگین انتقادات و سیاه‌نمایی‌ها مواجه بودند اما این دولت با مظلومیت در نخستین سال فعالیت خود به ناحق و ناجوانمردانه مورد حمله جناح‌های سیاسی قرار گرفته است.

سلطانی‌فر با اشاره به طرح‌های مختلف دولت درعرصه‌های اجتماعی، سیاسی، درمانی و دیگر عرصه‌ها به موفقیت نظام در برجام اشاره کرد و گفت: در برجام توانستیم با درایت، توانمندی و تیزهوشی و همگرایی ارزشمند، قدرت سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا بکشیم و سایه جنگ از سر کشور برداشته شد.

وزیر ورزش و جوانان به سفر روحانی در بهمن ماه سال گذشته به فرانسه اشاره کرد و بیان کرد: در جریان مذاکرات دکتر روحانی و اولاند رئیس جمهور فرانسه که بنده هم در این مذاکرات حضور داشتم، اولاند با صراحت گفت که گروه 1+5 در مورد اصل حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران اختلاف نظر نداشتند و اختلاف نظر در زمان حمله بود اما با درایت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران سایه جنگ از سر کشور برداشته شد.

وی اظهار داشت: مردم باید بدانند که دولت تدبیر و امید با اجرای تصویب برجام توانست بسیاری مشکلات کشور را کم کند، و این اتفاق بزرگ تاریخی که با همراهی و حمایت همه مسئولان عالی رتبه رخ داد.

سلطانی‎فر خاطر نشان کرد: این دولت با وجود همه دستاوردها مورد سنگین‌ترین فشارها هم هست و تلاش دولت نیز این است که وارد شرایط جدیدی شود که آینده کشور را روشن می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان مشارکت جدی جوانان در تمام امور جامعه را خواستار شد و گفت: دولت بر این باور است که بتواند بیش از گذشته برای حضور جوانان در امور مختلف شرایط لازم را فراهم کند و برای مشارکت اجتماعی جوانان باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم.

وی گفت: اگر چه در حوزه ورزش نیازمند اعتبار هستیم اما در حوزه جوانان نیازمند اقتدار و اختیارات قانونی هستیم.

ارسال نظر: