رئیس اتحادیه صنف قنادان در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

کاهش ۲۰ درصدی فروش شیرینی!/ شیرینی شب یلدا گران نمی‌شود

کدخبر: 2077388

بهره مند گفت: فروش به نسبت سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است و تقریبا ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر شده است

علی بهره مند، رئیس اتحادیه شیرینی و قنادان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین » در رابطه با بازار شب یلدا بیان داشت: شیرینی برای شب یلدا هیچ گونه افزایش قیمتی ندارد و هر چند که برخی از مواد اولیه از جمله نارگیل گران تر شده است اما تأثیری در قیمت ها ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: با این که قیمت ها از سال 93 تغییری نکرده است اما در کل فروش سال به سال کمتر می شود به طوری که امسال نیز فروش به نسبت سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است و تقریبا 10 تا 20 درصد کمتر شده است.

بهره مند با تأکید این مطلب که توان مالی مردم برای خرید شیرینی کم شده است، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات صنف ما این است که متأسفانه برخی از صنوف دیگر نیز درکنار فروش کالاهای خود شیرینی و شکلات نیز می فروشند و این در حالی صورت می گیرد که هیچ گونه مجوزی برای این کار ندارند و هیچ گونه نظارتی بر روی سلامت و کیفیت و قیمت این کالاها وجود ندارد.

رئیس اتحادیه قنادان در رابطه با شکلات های قاچاق موجود در بازار تصریح کرد: به تمامی اعضا تأکید کرده ایم که در صورت خرید شکلات حتما از جاهای معتبر که مطمئن هستند کالاهایشان دارای مجوز است شکلات را خریداری کنند.

ارسال نظر: