پیگیری «نسیم آنلاین» درباره دعوت نافرجام از رئیس ستاد برجام به جام‌جم

فشار دولت یا شرط عراقچی!؟

کدخبر: 2082887

عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در پاسخ به سوال "نسیم آنلاین"، در خصوص دلیل عدم حضور در برنامه متن و حاشیه با امتناع از پاسخ اعلام کرد: از سخنگو سوال کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدعباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام که قرار بود امشب به مناسبت یکسالگی برجام در برنامه متن و حاشیه شرکت کند در صفحه اینستاگرام شخصی خود مدعی شد؛ "صداوسیما دعوت خود را پس گرفته است."

باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛ براساس اخبار رسیده "سیدعباس عراقچی" رئیس ستاد اجرای برجام که قرار بود امشب به مناسبت سالگرد اجرای برجام در برنامه "متن، حاشیه" شبکه سه حضور یابد، اعلام کرده که حاضر نیست هیچ شخص دیگری در استودیو حضور یافته و یا به روی خط تلفن برنامه بیاید و به همین خاطر از حضور در برنامه امشب امتناع نموده است.

عراقچی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار «نسیم آنلاین»، در خصوص دلیل عدم حضور در برنامه متن و حاشیه با امتناع از پاسخ به این سوال اعلام کرد: از سخنگو سوال کنید.

این اظهارنظر رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام درحالی است که پیش از این اداره کل دیپلماسی وزارت امورخارجه طی اطلاعیه‌ای بعد از اظهار نظر عراقچی در خصوص خبر وال استریت ژورنال اعلام کرده بود: به دنبال برخی اظهارنظرها در مصاحبه کارکنان وزارت امور خارجه با رسانه‌ها تاکید می‌نماید مواضع وزارت امورخارجه صرفا توسط وزیر محترم امورخارجه و سخنگوی این وزارتخانه و حسب مورد توسط معاونین وزیر، آن هم فقط در حوزه مسئولیت تخصصی‌شان اعلام می‌شود و دیگر اظهارنظرها در هر سطح و موضوعی صرفا بیانگر دیدگاه‌های شخصی همکاران است و هیچگونه ارتباطی با مواضع رسمی وزارت امور خارجه ندارد.

برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از فشار دولت بر عراقچی به منظور جلوگیری از پاسخ رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در خصوص موضوعات این توافق خبر می‌‌دهند.

خبرنگار «نسیم آنلاین»، هنوز موفق به ارتباط با سخنگوی وزارت امورخارجه نشده است.

ارسال نظر: