مرندی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

حضور امروز مردم تودهنی به دهن‌کجی‌های ترامپ بود

کدخبر: 2086934

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: حضور امروز مردم تودهنی به دهن‌کنجی‌های ترامپ بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا مرندی عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم، در گفتگو با فارس ، با اشاره به حضور پرشور مردم اظهار داشت: ممکن است تهدیدات دشمن به آمریکایی‌ها برای برخی مانند رژیم اشغالگر قدس یا حکام سعودی دلخوش‌کننده باشد اما مردم ما روزی که صدام بمباران و موشک‌باران می‌کرد در تظاهرات و نماز جمعه‌ها و همچنین در شهرهای مرزی حضور فعالی داشتند.

وی افزود: تهدیدات آمریکا و ترامپ تنها حرف‌هایی است که توسط کسی زده می شود که از نظر روانی هر چقدر هم تعادل نداشته باشد مردم ترس و رعبی ندارند هر چند ممکن است مردم بیشتر تشویق شوند برای اینکه تودهنی به این دهن‌کجی‌ها بزنند در این راهپیمایی شرکت کنند وگرنه اگر مردم ذره‌ای ترس داشتند که در خانه‌هایشان می‌نشستند.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: مردم ما خوشحال هم می‌شوند که یک آدم عوضی حرفی بزند تا جواب محکم‌تری به او بدهند وگرنه ترس کجا بود؟

«مردم از زمان انقلاب بسیار آب‌دیده شدند. این همه شهید دادیم برای اینکه این حرف‌ها وجود نداشته باشد ترس و رعبی نداریم چرا که اسلام اوج عروج است و می‌روند که شهید شوند. با این تهدیدات بچه‌های ما بیشتر تربیت شده و پرورش پیدا می‌کنند. ممکن است که نسل قدیم از نظر زندگی از صحنه خارج شوند اما این جوانان با وجود اینکه نه پیروزی انقلاب و نه برخی از صحنه‌های قدیم را دیدند می‌بینیم که چگونه فعال و همیشه در صحنه هستند.»

ارسال نظر: