‌مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

بازگشایی آزادراه قزوین- زنجان تا عصر امروز

کدخبر: 2087341

‌مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد: آزادراه «قزوین- زنجان» تا عصر امروز دوشنبه بازگشایی خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا گروسی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بارش برف در استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر آزادراه «قزوین -زنجان» مسدود است و با تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته تا عصر امروز این محور مواصلاتی بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با معاونت عمرانی و اداره کل مدیریت بحران استانداری زنجان و تلاش تیم راهداری اکیپ‌هایی از دو استان قزوین و زنجان در حال بازگشایی این محور هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: در دو محور «قزوین - تاکستان» و «قزوین - رشت» با محدودیت تردد مواجه هستیم و تریلرها حق عبور از این دو محور را تا اطلاع ثانوی ندارند.

وی ادامه داد: تردد سایر خودروها و سواری‌ها نیز در این محورها بدون زنجیر چرخ ممنوع است و به خاطر رعایت حال و تأمین امنیت خود مسافرین و شهروندان از عبور و تردد آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

گروسی گفت: در بقیه محورهای مواصلاتی استان تردد و عبور و مرور ماشین‌آلات در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تصریح کرد: از بعدازظهر امروز از شدت بارش برف کاسته می‌شود و شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف استان خواهیم بود اما به دلیل وزش باد و احتمال کولاک با یخبندان برخی از جاده‌ها و محورها مواجه هستیم که لازم است شهروندان گرامی از هرگونه جابجایی و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

ارسال نظر: