بازدید معاون فرهنگی شهرداری تهران به همراه تمامی مدیران فرهنگی مناطق ۲۲ گانه از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

عبدالهی: نمایشگاه امسال از پویایی و کیفیت مناسبی برخوردار است

کدخبر: 2087701

مجتبی عبدالهی گفت: این دورهم جمع کردن نیروهای انقلابی در حوزه فضای مجازی را مدیون تلاش های برگزارکنندگان نمایشگاه هستیم که به واقع بایستی از آنها تشکر و قدردانی کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در روز چهارم، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، مجتبی عبدالهی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به همراه 22 معاون فرهنگی مناطق شهرداری از تک تک غرفه های بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران درباره لزوم برگزاری نمایشگاه و همگرایی نیروهای انقلابی در فضای مجازی اظهار داشت: خوشبختانه امسال نسبت به سال های گذشته شاهد حضور پرشور شرکت کنندگان و نیروهای انقلابی در حوزه فضای مجازی در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب هستیم.

وی در ادامه افزود: حضور سایت های خبری و خبرگزاری و شبکه های اجتماعی در نمایشگاه دور هم جمع شده اند که یک حرکت گروهی و هم افزایی داشته باشند. این دورهم جمع کردن نیروهای انقلابی در حوزه فضای مجازی را مدیون تلاش های برگزارکنندگان نمایشگاه هستیم که به واقع بایستی از آنها تشکر و قدردانی کنیم.

عبدالهی در ادامه تصریح داشت: در نمایشگاه امسال شاهد هستیم که تمامی حوزه هایی در راستای انقلاب اسلامی حرکت می کنند، حضور دارند. خوشبختانه نمایشگاه امسال از پویایی و کیفیت مناسب و بالایی برخوردار است.

معاون شهردار نیز تاکید داشت: تلاش داریم تا جایی که ممکن است شهرداری تهران از این مجموعه ها حمایت کنیم.

ارسال نظر: