ولایتی:

۴۰ هزار مقاله در سال توسط اندیشمندان ایرانی در مجامع بین‌المللی ارائه می‌شود

کدخبر: 2088781

رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه قبل از انقلاب ۷۰۰ مقاله علمی از سوی اندیشمندان ایرانی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه شده بود، گفت: ۴۰ هزار مقاله در سال توسط اندیشمندان ایرانی در مجامع بین‌المللی ارائه می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علی‌اکبر ولایتی امشب در نکوداشت مقام محمدرضا مخبر در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه قدر شورای انقلاب فرهنگی در کشور مجهول است، اظهار کرد: عملکرد 11 ساله محمدرضا مخبر دزفولی به عنوان دبیرکل شورای انقلاب فرهنگی روند مثبت بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم شورای انقلاب فرهنگی در کشور افزود: در قبل از انقلاب کم‌تر از 200 هزار دانشجو در کشور داشتیم و امروز 4 میلیون و 800 هزار نفر دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند که نشان از توسعه دانشگاه‌ها در کشور دارد.

رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در شورای انقلاب فرهگی در دوره دبیر کلی مخبر دزفولی 2 هزار مصوبه در شورای انقلاب فرهنگی صادر شده است.

وی با اشاره به جهت‌گیری‌ها در حوزه فرهنگ گفت: در قبل از انقلاب 700 مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه شده و امروز در سال 40 هزار مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه می‌شود.

ارسال نظر: