گزارش «نسیم آنلاین»:

سوالات فرمایشی مجری تلویزیون از معاون اول روحانی/ لطف رسانه ملی به دولتمردان تدبیر ادامه دارد!

کدخبر: 2089503

قالیباف که این روزها تقریبا بهترین برنامه‌های اقتصادی شبکه دوم رسانه ملی را غرق کرده در حدود بیش از یک ساعت گفتگو با معاون اول دولت روحانی تقریبا هیچ سوال چالش برانگیزی از جهانگیری نپرسید و ترجیح داد تا این برنامه چالش محور تبدیل به تریبونی برای گزارش دهی وی از عملکرد دولت و حتی حمله جهانگیری به دولت قبل شود!

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: این روزها و در حالی که کمتر از 80 روز تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، رسانه ملی رویکرد قابل تاملی را در قبال عملکرد دولت تدبیر و امید به نمایش می‌گذارد. برنامه های چالشی صداوسیما در خصوص عملکرد دولت مانند برنامه ثریا تعطیل موقت می‌شود و اغلب تلویزیونی‌ها سعی در مخفی کردن نقاط ضعف دولتمردان تدبیر و امید می‌کنند. برنامه های گفتگو محور مانند نگاه یک، گفتگوی ویژه خبری و یا برنامه متن، حاشیه هم با تغییر لحن محسوسی مواجه شده است.

اما دیشب برنامه گفتگوی ویژه خبری اوج این اتفاقات بود. جایی که امید قالیباف مجری برنامه های اقتصادی واحد مرکزی خبر که نشان داده است ید طولایی در حمایت از دولت تدبیر و امید دارد، روی به روی اسحاق جهانگیری نفر دوم کابینه یازدهم نشست تا بلکه سوالات و دغدغه های مردم را از رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بپرسد. قالیباف که این روزهای تقریبا اغلب برنامه های اقتصادی رسانه ملی را قرق کرده در حدود بیش از یک ساعت گفتگو با معاون اول دولت روحانی، تقریبا هیچ سوال چالش برانگیزی از اسحاق جهانگیری نپرسید و ترجیح داد تا این برنامه چالش محور تبدیل به تریبونی برای گزارش دهی جهانگیری از عملکرد دولت و حتی حمله معاون رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به دولت قبل شود!

سوالات مجری کاملا کلی و تکراری بود و اصولا وقتی معاون اول روحانی در مورد موضوعی صحبت می کرد، مجری حرفهای جهانگیری را تکمیل می‌کرد و بیشتر تکمیل کننده صحبتهای معاون اول بود تا سوال کننده!!

لطف بی شائبه چند باره امید قالیباف به دولت تدبیر و امید در شرایطی اتفاق افتاد که رئیس جمهور چند روز قبل از تهیه گزارش در رسانه ملی در خصوص گرانی گوشت گله کرده و در تعبیری عجیب اعلام کرد "خودم دیدم برای گرانی گوشت از قصابی گزارش گرفتند." گله روحانی از تهیه گزارش برای گرانی گوشت در شرایطی بود که این ماده مهم پروتئینی از تیرماه امسال به شکل فزاینده ای گران شده ولی هیچ کدام از دولتمردان حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند.

با این حساب باید دید صداوسیما در روزهای باقی مانده بازهم به عنوان کمک حال دولت تدبیر و امید همچنان به امثال امید قالیباف تریبون می دهد یا افراد قوی تری برای گفتگوهای چالشی با دولتمردان تدبیر جلوی دوربین خواهند رفت؟

ارسال نظر: