افت شدید سود شرکت وابسته به بانک دولتی سپه؛

سود واقعی هر سهم سرمایه‌گذاری سپه ۱۷۶ درصد سقوط کرد !

کدخبر: 2090444

بر پایه این گزارش، سود واقعی هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری سپه در سال مالی ۹۲ به ۵۳۲ ریال، ۹۳ به ۶۸۰ ریال، ۹۴ به ۴۶۲ ریال و در سال مالی ۹۵ به ۳۰۸ ریال رسیده است.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» ، نتایج یافته‌های «نود اقتصادی» نشان می‌دهد که سود واقعی هر سهم شرکت سرمایه گذاری سپه، در سال مالی 95 از روندی به شدت نزولی برخودار بوده و از عدد 532 ریال درسال 92 به 308 ریال در سال مالی 95 سقوط کرده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری سپه با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره و تصویب صورتهای مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به آذرماه 95 روز شنبه 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد که هیات مدیره این شرکت از مجمع آن درخواست کرده تا با تقسیم 145 ریال سود به ازای هر سهم موافقت کند.

بر پایه این گزارش، سود واقعی هر سهم شرکت سرمایه گذاری سپه در سال مالی 92 به 532 ریال، 93 به 680 ریال، 94 به 462 ریال و در سال مالی 95 به 308 ریال رسیده است.

به عبارت ساده تر، منهای افت شدید سود واقعی هر سهم این شرکت در طول چهار سال اخیر، سود واقعی هر سهم این شرکت در سال مالی 95 نسبت به سال مالی گذشته هم 154 ریال افت کرده است.

گفته می شود که 74 درصد سهام این شرکت در اختیار مدیریت سرمایه گذاری امید، هلدینگ وابسته به بانک سپه بوده و مابقی سهام شرکت آن در بین شرکت هایی چون سرمایه گذاری ملی، صندوق گنجینه آرمان شهر و صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها توزیع شده است.

ارسال نظر: