نائب رئیس اتحادیه صنف پوشاک در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

برند LC Waikiki، سمِ بازار پوشاک ایران است/ پارچه‌های بی‌کیفیت چینی در کارخانه LC Waikiki

کدخبر: 2090891

عرب گفت: LC Waikiki از جمله برندهایی است که در ترکیه تولید نمی‌شود بلکه تولید آن در کشور چین و با پارچه هایی با کیفیت پایین تر دوخته می‌شود تا قیمت تمام شده آن ارزانتر تمام شود

محمد حسین عرب، نایب رئیس اتحادیه صنف پوشاک، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین » بیان داشت : با ورود هر یک از برندهای خارجی به بازار داخلی کشور بدون شک این تولیدکننده داخلی است که متضرر خواهد شد، LC Waikiki از جمله این برندها است که در چند سال اخیر هم توانسته جاپای خوبی در بازار ایران برای خود پیدا کند.

وی ادامه داد: پارچه های برندهای ترکیه از کیفیت خوبی برخوردار است اما LC Waikiki از جمله برندهایی است که در میان برندهای ترک نیز کیفیت مناسبی نداشته و حتی در خود ترکیه هم تولید نمی‌شود بلکه تولیداتش در کشور چین و با پارچه هایی با کیفیت پایین تر نسبت به پارچه های ترکیه ای دوخته می شود تا قیمت تمام شده آن ارزانتر تمام شود .

عرب گفت: در واقع در مرتبه دادن به برندها، قطعا LC Waikiki به لحاظ کیفیت در درجه ششم قرار دارد با این حال فروش به نسبت خوبی را به خود اختصاص داده است. متأسفانه برخی که به اصطلاح برندپوش هم هستند گاهی حتی به کیفیت آن برند توجه نکرده و صرف این که بسیاری از افراد از این برند خرید می کنند آن ها نیز ترجیح می دهند که خریدهای خود را از آن برند انجام دهند.

نائب رئیس اتحادیه پوشاک در پایان خاطرنشان کرد: با قاطعیت می توانم بگویم که این برند که رشد خوبی هم از لحاظ فروش در کشور داشته است به منزله یک سم برای بازار پوشاک ایران است زیرا LC Waikiki فقط به صرف افزایش نمایندگی‌هایش توانسته بازار را قبضه کند .

ارسال نظر: