با حمایت فدراسیون لیگ کاراته را به خوبی به پایان رساندیم

مومنی: در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته سال آینده در سالنی مناسب هستیم

کدخبر: 2091058

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت:در رایزنی برای برگزاری مسابقات در سالنی مناسب هستیم. به هر صورت امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان سالنی مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها تدارک ببینیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، وحید مومنی در مورد برگزاری لیگ‌های کشور در سال آینده عنوان کرد: تا 9 اردیبهشت زمان برای ثبت‌نام تیم‌ها وجود دارد و بعد از این تاریخ طبق برنامه مسابقات را استارت می زنیم. از ابتدای تابستان مسابقات در رده‌های سنی پایه آغاز می‌شود و بعد از آن نیز بعد از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا لیگ‌ها در رده بزرگسالان استارت خواهد خورد.

وی ادامه داد: در رایزنی برای برگزاری مسابقات در سالنی مناسب هستیم. به هر صورت امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان سالنی مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها تدارک ببینیم اما در هر صورت اگر سالنی بهتر مهیا نشود در سالن غدیر پیکارها برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کاراته اظهار داشت: با حمایت‌هایی که فدراسیون در چند ماه اخیر داشته خوشبختانه توانستیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم. سال آینده نیز با ابلاغی که رئیس فدراسیون برای من زده در خدمت این برگزاری این مسابقات خواهم بود و امیدوارم به کمک همکارانم بتوانم عملکرد خوبی در این عرصه داشته باشم.

ارسال نظر: