قالیباف:

قصد واگذاری فضا برای فعالیت تجاری در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) را نداریم

کدخبر: 2091091

شهردار تهران گفت: ما اصلاً به ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) نگاه اقتصادی نداریم. ایوان انتظار همانند چهارراه ولی‌عصر(عج) در ابعاد بزرگ‌تر و مناسب‌تر برای موضوعات فرهنگی و هنری و اجتماعی است و در چنین جایی هرگز قصد واگذاری فضا برای فعالیت تجاری را نداریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران امروز در حاشیه افتتاح ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: این ایستگاه یک مجموعه چندکاره‌ای است که در یکی از بهترین میدان‌های شهر تهران ایجاد شده است، چراکه میدان ولی‌عصر(عج) در پایتخت شناخته‌شده و مرکز تقاطع دو خط 3 و 6 مترو است.

وی افزود: خط 3 مترو به‌عنوان طولانی‌ترین خط با مسیر شمالی و جنوبی از ایستگاه میدان ولی‌عصر(عج) عبور می‌کند و در کنار آن خط 6 که از جنوب شرق به شمال غرب تهران می‌رود، در این میدان ایستگاه دارد.

قالیباف افزود: میدان شهری ولی‌عصر(عج) با 45 هزار مترمربع زیربنا در چندین طبقه احداث شده است و یک فرصت بزرگ اجتماعی و فرهنگی را در تهران فراهم کرده است.

شهردار تهران بیان داشت: مترو از یک حالت صرف حمل‌ونقلی خارج شده و ایستگاه‌های آن مخصوصاً ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) به یک مرکز اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و این فضا می‌تواند محل برپایی نمایشگاها و فعالیت هنرمندان باشد.

وی یادآور شد: ما اصلاً به ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) نگاه اقتصادی نداریم. ایوان انتظار همانند چهارراه ولی‌عصر(عج) در ابعاد بزرگ‌تر و مناسب‌تر برای موضوعات فرهنگی و هنری و اجتماعی است و در چنین جایی هرگز قصد واگذاری فضا برای فعالیت تجاری را نداریم.

ارسال نظر: