دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی:

سخنان استاندار خراسان جنوبی ‌حرکت ضد‌ارزشی و ضد‌دینی است

کدخبر: 2091407

دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی گفت: سخنان استاندار خراسان جنوبی یک حرکت ضد ارزشی و ضد‌دینی بوده و ‌‌مخالف اصل نظام و انقلاب است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام هادی نبئی عصر امروز در حاشیه تحصن طلاب و امام جمعه خراسان جنوبی در گفتگو با تسنیم در بیرجند ‌اظهار داشت: دشمن می داند از چه راهی وارد شود و امروز به میدان آمده تا غیرت را از مردم بگیرد.

وی افزود: امام انقلاب کرد تا مردم با ارزش‌ها آشنا شوند و به مقدسات احترام گذارند و مردم با جنگ‌ها و فتنه‌های گوناگونی را پشت سر گذاشتند.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی گفت: آقایان سیاسی به خاطر چهار رای هر کاری می‌کنند و همه چیز را زیر پا می‌گذارند اما از سویی دم از آزادی بی قید و بند می‌زنند که در این موارد تحن امروز به جا است.

‌نبئی افزود: امروز ما جمع شده ایم تا در این تحصت اعلام کنیم که عالیترین مقام دولت در استان نباید به گونه‌ای باشد که برخی سخنان را به راحتی جاری سازد‌.

وی با بیان اینکه ملت ما انقلاب کردند، خون و شهید دادن تا بین محروم ونامحرم فرقی نباشد، اظهار داشت: آیا ملت ما انقلاب کرد تا اسلام زیر پا له شود، همه ما میدانیم که رقص حرام است.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی گفت: امروز می بینیم عالی‌ترین مقام استان هر روز به یک طریقی جو استان را برهم می‌ریزد زیرا در حل مشکلات مردم عقل مانده و نتوانسته ‌کاری انجام دهد حال تصمیم می‌گیرد تا با این سخنان ذهن جامعه را متشنج سازد.

نبئی افزود: رئیس جمهور قسم یاد کرده که از مذهب رسمی کشور ومقدسات دفاع کند ما امروز از وا می‌خواهیم قسیم که خورده را عمل کند.

وی بیان داشت: سخنان استاندار خراسان جنوبی یک حرکت ضد ارزشی وضد دینی است و مخالف اصل نظام و انقلاب است و ما با توام قدرت این سخنان را محکوم کرده وانتظار داریم کمترین کار عذرخواهی کند.

آنهایی که دم از حقوق شهروندی می‌زنند چرا آن را زیر پا می‌گذارند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیزا ظهار داشت: استاندار خراسان جنوبی با بیان این سخنان در زمینه رقص زن ومرد وعدم لطمه به اسلام حقوق شهروندی را هم زیر سوال برده است.

حجت‌الاسلام سیدی افزود: حقوق شهروندی یک شعار نبوده بلکه باید از تک تک حقوق مردم استان دفاع شود، اما چرا وزیر کشور ویا رئیس جمهور عکس العملی نشان نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه استاندار با بیان این سخنان خود به هزاران شهیدی که از دین و انقلاب دفاع کردند توهین کرده است، اظهار داشت: اینها نامحرم به دین و حقوق مردم هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اظهار نظر نسنجیده و غلط استاندار، عدم پاسخگویی و عذر خواهی از مردم توسط مسئولانی که اداعای حقوق شهروندی دارند، عامل تجمع و تحصن طلاب وروحانیت است.

سیدی افزود: رئیس جمهور که مدافع تمام مردم است باید در این زمان فردی را برای عذرخواهی به نیابت از خود می‌فرستاد و باید برای دفاع از مردم با استاندار برخورد شود و کوچکترین تصمیم برابری او عزل است.

وی بیان داشت: دم از حقوق شهروندی زده اما یک مسئول استانی حاضر نیست از حرفهایی که زده است از مردم غذر خواهی کند امروز در نظام مردم ومسئولان حقوقشان یکسان است نمی‌شود هر کسی هر حرفی را زده ودیگر افراد چیزی نگویند.

سیدی افزود: استاندار اصول مسلمانی را زیر سوال برده است وهر کسی که سکوت کند، جفا کرده است زیرا مردم موضع گیری کرده اما مسئولان وزارت کشور باید برای تسکین آلام مردم تصمیم درستی بگیرند.

ارسال نظر: