حجت‌الاسلام فقیهی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

۳۱۲ کاروان دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند/ زمان اعزام‌ها تا ۸ اردیبهشت تمدید شد

کدخبر: 2094399

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: تا امروز ۳۱۲ کاروان به عتبات اعزام شده‌اند و اعزام‌ها تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد؛ البته پیش‌تر قرار بود که تنها تا پایان فروردین ماه اعزام داشته باشیم که این زمان بنا به درخواست مکرر دانشجویان تمدید شده است.

حجت‌الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: تا امروز 312 کاروان به عتبات اعزام شده اند و اعزام ها تا 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد؛ البته پیش تر قرار بود که تنها تا پایان فروردین ماه اعزام داشته باشیم که این زمان بنا به درخواست مکرر دانشجویان تمدید شده است.

وی ادامه داد: اعزام کاروان دانشگاهیان به عتبات تا 8 اردیبهشت ادامه دارد و آخرین گروه از دانشگاهیان 15 اردیبهشت ماه به کشور باز می گردند که به این طریق، پرونده شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان نیز بسته خواهد شد.

رئیس ستاد عمره عتبات عالیات دانشگاهیان تصریح کرد: تا 8 اردیبهشت روزی 3 کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عراق اعزام می شوند، همچنین 35 کاروان مختص دختران مجرد اعزام شده اند و بعد از این کاروان ها مختص دانشجویان متاهل، پسران مجرد و اساتید خواهد بود.

حجت الاسلام فقیهی بیان داشت: تا به امروز 290 کاروان به کشور بازگشته اند و 22 کاروان هنوز در عراق هستند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از بازگشت آخرین کاروان از عراق، اقدامات لازم برای ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهی را آغاز خواهیم کرد و کاروان ها از تابستان اعزم می شوند.

ارسال نظر: