کمیته المپیک و وزارت ورزش قهرمانی وزنه‌برداری ایران در آسیا را تبریک گفتند

کدخبر: 2095674

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان قهرمانی رسید. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در پیام های جداگانه ای این قهرمانی را تبریک گفتند.

متن پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان به‌مناسبت قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در آسیا به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم" پیروزی‌های غرورآفرین و کسب مقام قهرمانی دلاورمردان تیم ملی وزنه‌برداری در عرصه رقابت‌های قهرمانی آسیا باعث خشنودی ملت ایران است. این قهرمانی سرافرازانه که با 5 طلا ،3 نقره و 3 برنز بدست آمد را به ملی پوشان، کادر فنی، خانواده‌های گرامی‌شان و جامعه پرافتخار وزنه برداری ایران تبریک می‌گوییم. آنچه مسلم است درخشش وزنه برداران و قرارگرفتن بر سکوی قهرمانی بار دیگر توانمندی جوانان ایران اسلامی را در عرصه رقابتی قاره کهن به منصه ظهور رساند . امیدواریم در ادامه روند افتخار آفرینی ورزش کشور ، موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هم سبب امید و نشاط روزافزون جوانان عزیز کشورمان شود. وزارت ورزش و جوانان

در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ترکمنستان آمده است: قهرمانی تیم وزنه برداری کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب5مدال طلا،3 نقره و3 برنز دل هموطنان عزیز کشورمان را شاد کرد و این موفقیت نویدبخش، آینده ای روشن و درخشان برای پولادمردان میهن عزیزمان در مسابقات پیش رو بخصوص مسابقات جهانی آمریکا است. ضمن تبریک این قهرمانی به مسوولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان، امید می رود همچون گذشته تیم ملی وزنه برداری کشورمان در عرصه های بین المللی نوید بخش پیام آور شادی برای مردم عزیزمان باشد. آفرین بر شما غیور مردان ایران اسلامی که با درخشش خود در رقابت های آسیایی دل ملتی را شاد کردید.

ارسال نظر: