دفاع تمام قد پرویزیان دوست صمیمی مشایی از دولت روحانی

عصبانیت و ترس مدیرعامل بانک پارسیان از اظهارات قالیباف در مناظره دیشب!

کدخبر: 2096367

کوروش پرویزیان که معمولا به دلیل محافظه کاری کمتر اظهارنظر می‌کند، در واکنش به اظهارات دیشب محمد باقر قالیباف به این کاندیدای ریاست جمهوری حمله کرد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » کانال تلگرامی "نود اقتصادی" : نوشت: کوروش پرویزیان که معمولا به دلیل محافظه کاری کمتر اظهارنظر می‌کند، در واکنش به اظهارات دیشب محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حمله به نظام بانکی کشور درست نبود و تأسف ما زمانی بیشتر می‌شود که چنین اتهاماتی از سوی فردی مطرح می‌شود که سازمان تحت مدیریتش، سهامدار اصلی یک بانک خصوصی است.

گفتنی است پرویزیان از جمله مدیرانی است که در دولت گذشته با حمایت جریان انحرافی رشد کرد، به طوری که احمد توکلی نماینده سابق مردم تهران در باره ورود وی به عرصه نظام بانکی گفته است یک نمونه از دخالت‌های مشایی در نظام بانکی کشور انتصاب کوروش پرویزیان به عضویت شورای پول و اعتبار با حکم رئیس جمهور است.

پرویزیان در سال ۸۶،‌ معاون سید حسن موسوی مدیرعامل سایپا یدک می‌شود. سید حسن موسوی که از نزدیکان مشایی است، وقتی معاون او در سازمان گردشگری می‌شود، پرویزیان را همراه خود به آنجا می‌برد.

در ۱۶ مرداد ۸۶ به سفارش همین افراد، پرویزیان بدون داشتن هیچ سابقه ای، قائم مقام طهماسب مظاهری در بانک توسعه صادرات شد و وقتی مظاهری در شهریور همان سال به رئیس کلی بانک مرکزی رسید،‌ تنها با داشتن ۴۵روز سابقه بانکی و بدون داشتن تخصص اقتصادی و با دکترای مدیریت به مدیرعاملی بانک توسعه صادرات نصب می‌شود!

ارسال نظر: