فاطمه آلیا در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

حرف و عمل دولت روحانی سراسر تضاد است

کدخبر: 2097244

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تضاد موجود میان حرف و عمل دولت آقای روحانی گفت: دولت حرف یعنی اینکه کارخانه ها یا درحال تعطیلی هستند و یا با عدم پرداخت دستمزد کارگران به حیات خود ادامه می‌دهند و این تضاد را امروز علاوه بر کاگران همه مردم ایران درک می‌کنند.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »:: فاطمه آلیا نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در خصوص انتشار لیست اموال قالیباف اظهار داشت: پیشنهاد خیلی خوبی بود که متاسفانه با استقبال رو به رو نشد. همه مردم ایران مشاهده کردند که نگاه اصولگرایان همین است. آقای رئیسی هم در مناظره همین مطلب را به شکل دیگری متذکر شدند که به همین جا ختم نشد و در گفتگوی ویژه هم این موضوع را عنوان کردند. مردم حق دارند از اموال و دارایی ها ی افراد سیاسی خبر داشته باشند.

آلیا با بیان اینکه عدم انتشار لیست اموال و دارایی ها یکی از نقاط ضعف دولت فعلی است که باعث تنزل جایگاه آنها در میان مردم شده گفت: در مصاحبه هایی که سخنگوی قوه قضائیه داشته به طور واضحی اعلام کرده است که اعضای دولت فعلی با تاخیر و در بعضی موارد هنوز لیست اموال و دارایی های خود را اعلام نکرده است. گویی تعدادی ثروت های باد آورده دارند و سختشان است که لیست این اموال را ارائه دهند. اگر کسی درآمد و ثروت به دست آورده خود را از راه حلال تهیه کرده باشد چه ایرادی دارد که مقدار آن را به عموم و قوه قضائیه اعلام کند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: در دولتی که رابطه خوبی میان دولتمردان و مردم برقرار باشد مردم نامحرم نیستند و حق دارند از این قبیل مسائل مطلع باشند.

وی در پاسخ به چرایی بروز برخی واکنش‌های تند مخاطبان در برخی از بازدید های رییس جمهور مستقر گفت: در برخی از بازدیدهای آقای روحانی که برای مثال می‌توان به معدن "یورت آزادشهر" اشاره داشت واکنش های تندی از سوی کارگران بروز داد که ریشه و علت اینگونه واکنش ها موضع گیری های شخص جناب روحانی است.

آلیا در ادامه تاکید کرد: حرف و عمل آقای روحانی و دولت وی با هم تناقض دارد و این تناقض در آخر منجر به بروز واکنش هایی از این قبیل می‌شود. وقتی از کارگران استفاده ابزاری می‌کنند و آنها شاهد تعطیلی مراکز تجاری و کارخانه ها و شرکت های گوناگون هستند به راحتی تناقض موجود میان حرف و عمل آنها نمایان میشود.

کارخانه ها یا در حال تعطیلی است و آنهایی که هنوز کار می‌کند با عدم پرداخت حقوق به کارگران به حیات خود ادامه می‌دهند و این یعنی اینکه دولت آقای روحانی دولت حرف است نه عمل. وقتی نوازش آنها خیلی مصنوعی است و این موضوع به چشم کارگران میآید در نهایت واکنش های طبیعی جای این نوازش مصنوعی را می‌گیرد و می‌بینیدکه برخوردهایی از جنس معدن آزاد شهر به وقوع می‌پیوندد.

ارسال نظر: