معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران:

شهرداری تهران قصدی برای فروش باشگاه سوارکاری ندارد

کدخبر: 2098135

ناصر امانی گفت: باشگاه سوارکاری با کاربری آن تثبیت شده و در اختیار شهرداری است و مدیریت شهری هیچ برنامه ای جهت فروش و یا واگذاری آن به افراد حقیقی یا حقوقی ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ناصر امانی در جریان سیصدو چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: تمامی معاونین و مدیران شهرداری تهران بعد از انتخابات بر سر کار خود آمده و به فعالیت خود ادامه میدهند.

وی ضمن تکذیب هر گونه خبری مبنی بر عدم فعالیت معاونین و مدیران در شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر هم شهردار تهران و هم معاونین وی بر سر کار هستند و کار خود را طبق روال گذشته انجام می دهند. تنها یکی از معاونین شهردار تهران قبل از انتخابات استعفای خود را به شهردار تهران ارائه کرده بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه طی یک برنامه ریزی دو ماهه بنا داریم پروژه های جدیدی را به بهره برداری برسانیم گفت: شهروندان و همه اعضای شورای شهر تهران مطمئن باشند که شهرداری تهران به کار خود را ادامه خواهد داد و حتما کار انتقال مدیریت با هدف خدمت را به نحو مطلوب به مدیران بعدی انجام خواهیم داد.

امانی تصریح کرد: شهر داری تهران نیز هیچ برنامه ای درخصوص باشگاه سوارکاری به افراد حقیقی و حقوقی ندارد واین مجموعه در ا ختیار شهردای و مدیریت شهری است و قصد فروش آن را ندارد.

ارسال نظر: