عاقبت برخی حکام منطقه مانند صدام خواهد بود

کدخبر: 2098346

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: امروز به صاحبان قدرت در منطقه این نصیحت را می کنیم که سرنوشت و عاقبت آنان در برابر ملت هایشان چیزی جز آنچه که بر سر صدام آمد نخواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »سردار دهقان در مراسم گرامیداشت روز 4 خرداد روز مقاومت پایداری، روز دزفول، که در مرکز همایش بین المللی باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد افزود: آنچه که در سایه دفاع مقدس بدست آوردیم مقوله نیست که از ذهن ملت ها پاک شود زیرا ملت ما عظمت و عزت را در دستاوردهای دفاع مقدس می داند.

وی افزود: بر این اساس ما نیاز داریم اندوخته هایمان را باز تولید کنیم.
سردار دهقان گفت: به حکام و صاحبان قدرت نصیحت می کنیم ملت های خود را بپذیرند و به خواسته های آنها ارج بنهند و بخاطر نوکری صاحبان قدرت با خواسته های مردم خود زاویه پیدا نکنند.
وی افزود: سرنوشت صدام بهترین نمونه است.
سردار دهقان گفت: عربستان به یمن حمله می کند به کشوری که اسلامی است و عربی یا عالم مسلمانان را در بحرین تحمل نمی کند.
وی افزود: دیری نخواهد پایید آنچه که بر سر صدام آمده بر سر حکام زورگو منطقه نیز خواهد آمد.
سردار دهقان گفت: ما در دفاع مقدس آموختیم که اگر قرار است بمانیم باید قوی باشیم و فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه منتشر کنیم.
وزیر دفاع با اشاره به توانمندی های بدست آمده از طریق حضور ملت در صحنه های مختلف افزود: در انتخابات اخیر 41 میلیون رای به صندوق ها ریخته شد و اگر این امکان وجود داشت که فرآیند رای گیری سرعت بگیرد مشارکت به 90 درصد می رسید.
وی گفت: انتخابات آنچنان که در دل ما شادی ایجاد می کند در دل دشمنان بذر یاس و نا امیدی می افکند اما آنها پذیرفته اند که ملت ایران شایسته احترام است، نظام سلطه پذیرفته است که ملت ایران توهین و تحقیر را نمی پذیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سردار دهقان همچنین با اشاره به توانمندی های دفاعی گفت : صنایع دفاعی ما قادر است در حوزه موشکی هر نوع موشکی را با هر بردی و با هر قدرت تخریبی تولید کنند و ما امروز تواسته ایم موشک های ساحل به دریا با برد 300 کیلومتر تولید کنیم که با تکیه بر این توانمندی امکان هدف قرار دادن اهداف تا اعماق اقیانوس هند وجود دارد.
وی افزود: امسال دو هواپیمای آموزشی جت را تولید و به مرحله آزمایش رساندیم.
سردار دهقان با اشاره به حماسه آفرینی های مردم دزفول گفت: دزفول نمادی از ویژگی های صلابت ساز است و دزفولی ها ثابت کردند بمب و موشک در مقابل اراده ملت کارایی ندارد، دزفولی ها شهرشان را با وجود آگاهی از حمله دشمن ترک نکردند این شهر 176 بار مورد اصابت موشک ها قرار گرفت، 2500 گلوله توپ و 331 راکت هواپیما به این شهر شلیک که بر اثر آن 2600 شهید، 4000 جانباز و 500 آزاده تقدیم راه اسلام و انقلاب شد.
در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم اهل دزفول و تعدادی از مدافعان حرم با اهدا لوح تجلیل شد.
همچنین از 4 جلد کتاب باموضوع روزهای حماسه دزفول با حضور وزیر دفاع رونمایی شد.
ارسال نظر: