عرضه ۳فیلم پرتره از نقاشان معاصر ایران در شبکه خانگی

کدخبر: 2100240

سه فیلم میثم شاه‌بابایی در قالب یک مجموعه در فروشگاه‌های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، این مجموعه به نام «سرو بی نشان» شامل سه فیلم با نام های بی مکان بی زمان، من یک نشانه ام و سروم است .

فیلم « بی مکان بی زمان» نگاهی کوتاه به آثاراکبر نیکان پور دارد. در این فیلم مرتضی هدایی به عنوان مدیر تصویربرداری، کیوان جهانشاهی به عنوان تدوینگر و صداگذار و امین تارخ به عنوان گوینده متن حضور دارند .

در فیلم «من یک نشانه ام» که به آثار احمد نصراللهی می پردازد، مرتضی پورصمدی به عنوان مدیرتصویربرداری، مهدی صالح کرمانی به عنوان صدابردار، مانی هاشمیان به عنوان صداگذار و ترکیب صدا، آنکیدودارش به عنوان آهنگساز و زیبا بروفه به عنوان گوینده گفتار متن شاه بابایی را همراهی کردند .

در سومین فیلم از این مجموعه بنام «سروم » نگاه و برداشتی آزاد به تابلوی ( ایرانویچ) اثرحسین محجوبی دارد. مجید گرجیان به عنوان مدیر تصویربرداری، فرخ نعمتی و صنم صالحی به عنوان گویندگان گفتار متن حضور دارند. قطعات موسیقی فیلم «سروم» از آثار حسین علیزاده انتخاب شده است .

همچنین حسین عرب زاده قطعه «سرو بی نشان» را برای این مجموعه سروده و خوانده است .

شاه بابایی در این سه فیلم با نزدیک شدن به حال و هوای سه نفر از مطرح ترین نقاشان معاصر ایران، به ابعادی از آثار هنری این هنرمندان پرداخته است .

وی برای کارگردانی و تصویربرداری فیلم «من یک نشانه ام »نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی، بهترین تصویربرداری از چهاردهمین جشن خانه سینما و برنده جایزه بهترین فیلم از پنجمین جشنواره تجمسمی فجر شده است . همچنین فیلم «بی مکان بی زمان» جایزه بهترین تصویربرداری از ششمسن جشنواره تجسمی فجر را بدست آورده است .

مجموعه «سرو بی نشان» هم اکنون هم اکنون در قالب یک بسته نفیس در فرئشگاه های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شده است .

ارسال نظر: