مهران مهام خبر داد:

مهران غفوریان دوران نقاهت خود را در منزل می‌گذراند/ طی امروز یا فردا ضبط سکانس‌های پایانی "پنجری" را آغاز می‌کنیم

کدخبر: 2100249

تهیه‌کننده سریال "پنجری" گفت: مهران غفوریان دوران نقاهت خود را در منزل پشت سر می‌گذراند ولی مجبور هستیم از امروز یا نهایتا فردا مجددا کارهای مربوط به فیلمبرداری نقش غفوریان را از سر بگیریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت:

مهران مهام درباره وضعیت جسمانی مهران غفوریان گفت: وی دوران نقاهت خود را در منزل پشت سر می‌گذراند ولی مجبور هستیم از امروز یا نهایتا فردا مجددا کارهای مربوط به فیلمبرداری نقش غفوریان را از سر بگیریم.

وی ادامه داد: غفوریان راضی به انجام عمل جراحی نبود ولی به اصرار من این اتفاق افتاد؛ با این حال بعد از این اتفاق، ضبط سکانس های پایانی سریال را طی امروز یا فردا دنبال می کنیم؛ چرا که قرار است «پنجری» بعد از «نفس» به روی آنتن شبکه سوم سیما برود و زمان زیادی برای ضبط سکانس های پایانی نداریم.

تهیه کننده سریال «پنجری» با بیان اینکه تغییری در فیلمنامه به خاطر شرایط جسمانی مهران غفوریان صورت نمی گیرد، خاطر نشان کرد: نویسندگان ما در حال نگارش قسمت های پایانی سریال هستند ولی قرار نیست به خاطر وضعیت جدید غفوریان تغییری در اصل قصه رخ داد، چرا که می خواهیم به مخاطبان صادقانه بگوییم که چه اتفاقی برای این بازیگر رخ داده و دلیل حضور متفاوت غفوریان در سریال به خاطر چیست.

گفتنی است، یوسف تیموری در نقش حمید، حمید لولایی در نقش عمو پرویز،‌ رضا نیکخواه در نقش حبیب، زهره فکور نقش افسانه، مائده طهماسبی آشفته، مریم سعادت متانت، شهین تسلیمی پوران، شهره سلطانی نپا، بهشاد شریفیان بهشاد،‌ فرزاد حاتمیان سرایدار، اشکان اشتیاق و مهران غفوریان از جمله بازیگران این سریال هستند.

«پنجری» داستان پسری را روایت می‌کند که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد و.. .

ارسال نظر: