حدادعادل:

مردم حق انتقاد از رئیس‌جمهور‌ را دارند اما به دور از توهین

کدخبر: 2100903

نایب رئیس جبهه مردمی گفت: مردم حق دارند نسبت به برخی اظهار نظرات رئیس‌جمهور انتقاد داشته باشند اما باید نظرات خود را به دور از اهانت بیان کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامعلی حدادعادل نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به حواشی رخ داده در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: توصیه مقام معظم رهبری همیشه بر این بوده که حرمت جایگاه‌ها همواره حفظ شود، اتفاقی که روز گذشته افتاد و عده‌ای در حاشیه راهپیمایی راهپیمایی روز قدس به رئیس‌جمهور توهین کردند، خلاف توصیه مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: مردم حق دارند نسبت به برخی اظهار نظرات رئیس‌جمهور انتقاد داشته باشند، اما باید نظرات خود را به صورت گفتارهای عقلانی و منطقی و به دور از اهانت بیان کنند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: فرض سازمان یافته بودن این واقعه نیز غیرمنطقی است، زیرا کسی نمی‌داند که رئیس‌جمهور از چه نقطه‌ای در جمع راهپیمایان حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته در حاشیه راهپیمایی روز قدس عده‌ای همزمان با حضور رئیس‌جمهور شروع به شعار و اهانت به وی کردند که این موضوع با انتقاد بسیاری از چهره‌های سیاسی همراه بود.

ارسال نظر: