با پیشروی ارتش سوریه و مقاومت؛

ناقوس مرگ برای تل‌آ‌ویو به صدا درآمد

کدخبر: 2103215

در شرایطی که نمودار پیشروی و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه با رشد صعودی خود همه طرف‌های درگیر در بحران تروریستی این کشور را غافلگیر کرده، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بر شدت حملات لفظی خود بر ایران و حزب الله افزوده است، موضوعی که به اعتقاد اغلب کارشناسان مسائل بین الملل ریشه در ترس مقامات تل‌آویو از پیروزی مقاومت و اتمام پرونده تروریسم تکفیری در سوریه دارد.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین :: روز گذشته همزمان با عملیات گسترده نیروهای مقاومت و ارتش سوریه در محور های عملیاتی مختلف سوریه و در شرایطی که پرونده جبهه جنوبی دمشق وارد فصل تازه‌ای از معادلات میدانی و سیاسی شده است رژیم صهیونیستی شدت حملات لفظی خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » از سوریه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته طی پیام‌های متعددی ایران و حزب الله را تهدید کرد و مدعی شد که اجازه حضور و فعالیت آنها را در خاک کشور سوریه نخواهد داد و از این پس بشدت با هر اقدامی که از سوی ایران و حزب الله در خاک سوریه اجرایی شود برخورد خواهد کرد.

تغییر لحن نتانیاهو و تشویق کشورهای متحد تل آویو برای برخورد با ایران و حزب الله در سوریه در شرایطی افزایش پیدا کرده است که پرونده جبهه جنوبی دمشق و استان درعا سوریه وارد فصل جدیدی از تغییر و تحولات میدانی و سیاسی شده است. موضوعی که نگرانی سران رژیم صهیونیستی را برانگیخته و باعث بروز واکنش‌های مختلفی از سوی آنها شده است.

نتانیاهو در سخنان روز گذشته خود با اشاره به اقدامات ایران و حزب الله در سوریه و بستر سازی برای حمله به اسرائیل مدعی شد حزب الله و ایران در حال بسترسازی برای حملات آینده علیه اسراییل با استفاده از مناطق مرزی جنوب غربی سوریه (استان قنیطره) با شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بوده و این موضوع از نظر تل آویو غیر قابل قبول است.

افسران موساد در میان گروه های تروریستی تکفیری سوریه

از سوی دیگر اویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسراییل نیز در ادامه جوسازی های رسانه‌ای این رژیم تاکید کرد که اسراییل برای برخورد با هرگونه تهدید علیه منافع خود در خاک سوریه آزادی عمل کامل داشته و طی حملات متعددی که علیه نیروهای نظامی سوری و هم پیمانان آنها (ایران و حزب الله) انجام داده این موضوع را به اثبات رسانده است. وی مدعی شد که از طریق روسیه و آمریکا در جریان جزییات طرح آتش بس در جنوب سوریه قرار گرفته است.

افسران موساد در میان گروه های تروریستی سوریه

لازم به ذکر است که سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان چندی پیش در جریان یکی از سخنرانی‌های خود به اسرائیل هشدار داد که در صورت کوچکترین تجاوزی به خاک کشورش علاوه بر حملات موشکی و نظامی، مرزهای جنوب لبنان را بر روی صدها هزار رزمنده عضو محور مقاومت برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی فلسطینی خواهد گشود.

سخنانی که باعث وحشت سران رژیم صهیونیستی شده و باعث شد آنها با لفاظی و اقدامات متجاوزکارانه خود در جنوب سوریه پروژه آماده سازی افکار عمومی را برای جلوگیری از وقوع بحران روانی در میان ساکنان صهیونیست سرزمین های اشغالی کلید بزنند. بحرانی که ریشه در سخنان سید مقاومت و صدق وعده های وی دارد.

افسران سرویس‌های جاسوسی مختلف غربی با پوشش مربی در میان تروریست های سوریه

رژیم صهیونیستی در آخرین اقدامات متجاوزکارانه خود مسئولیت آتش تهیه عملیات القاعده به شهرک البعث در حاشیه قنیطره را بر عهده گرفت و با آتش توپخانه و حملات جنگده‌های خود به مواضع ارتش سوریه نقش پشتیبان تروریست‌های القاعده را در عملیات‌های ریف دمشق ایفا کرد. ارتباط و اتحاد القاعده با سران رژیم صهیونیستی به اقدامات اخیر ریف دمشق برنمی‌گردد و می‌توان همکاری این دو مجموعه را از روزهای ابتدایی آغاز بحران تروریستی سوریه و انتقال مجروحین القاعده به سرزمین های اشغالی مشاهده کرد.

ارسال نظر: