ابعاد جدید از پشت پرده انتخاب جایگزین قالیباف/جلسه ۳ نفر هاشمی، نجفی ومرعشی

خواب کارگزارانی ها برای شهرداری تهران/ توافق پنهانی کارگزاران با نجفی

کدخبر: 2103556

برخی از اعضای شورای شهر پنجم تهران از توافق پنهانی کارگزاران با محمد علی نجفی برای شهرداری تهران انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، شنیده هاحاکی است بدنبال شکست برنامه کارگزاران برای شهردار شدن محسن هاشمی و علیرغم مخالفت محمد علی نجفی با پذیرش شهرداری تهران به دلیل بیماری، پدر خوانده های کارگزاران جلسه ای با نجفی برگزار و او را برای پذیرش سمت شهرداری متقاعد می کنند.

این افراد برای راضی شدن نجفی اعلام کرده اند مدیران را برایت انتخاب و معرفی می کنیم و اگر نپذیری شهرداری بعد از ١٢ سال از دست ما خارج می شود.

شنیده شده در پی اصرار زیاد تاکید پدر خواننده کارگزاران بر حمایت و چیدمان نیروها نجفی اعلام می کند باید ٢١ نفر رای دهند و شورا در چیدمان نیروها دخالتی نداشته باشد پس از دریافت نظرمثبت نجفی موضوع یک شب قبل از انتخاب ٧ نامزد نهایی در جلسه ایی با اعضای کارگزارانی شورای شهر مطرح و مقرر می شود که رایزنی ها برای متقاعد کردن ٢١ عضو به صورت دستوری و رایزنی اعضای کارگزارانی شورای شهر صورت گیرد .

پس از بر ملا شدن این موضوع اکثر اعضای شورا از این موضوع انتقاد و خواستار برخورد صادقانه و شفاف در انتخاب شهردار شدند در ضمن این جلسه کارگزاران تصمیم می گیرند که به کاندیدای حزب اتحاد ملت و اعتماد ملی رای ندهند تا نجفی رقیب جدی نداشته باشد و رقیب او مرعشی باشد.

همچنین شنیده شده حسین مرعشی و محمد علی نجفی به دیدار محسن هاشمی در دفتر مرکز نشر معارف انقلاب واقع در سعادت اباد رفتند.

گفته می شود در این جلسه هماهنگی های لازم جهت انتخاب شهردار از میان نجفی و مرعشی انجام شده و بنا شده است تا مشخص شدن وضعیت کابینه؛ نجفی و مرعشی بعنوان نامزد شهرداری تهران باقی بمانند و بعد از تعیین تکلیف کابینه درباره انتخاب شهردار تهران تصمیم گیری کنند‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر: