خدابخشی در گفتگو با مهر:

برای حضور در اردوی تیم ملی آماده‌ام/ ۱۶۰ امتیاز را از دست دادم

کدخبر: 2103595

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: در جلسه با مسئولان فدراسیون آمادگی‌ام را برای حضور در اردوهای تیم ملی اعلام کردم و منتظر تصمیم کادر فنی هستم.

مهدی خدابخش در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان مطلب فوق تاکید کرد: روز شنبه در جلسه ای با حضور دبیر فدراسیون و رئیس سازمان تیم های ملی مسائل مختلفی را مطرح کردیم که مهمترین آن آمادگی برای حضور در اردوهای تیم ملی بود.

وی ادامه داد: فرصت کسب ۱۲۰ امتیاز رقابتهای قهرمانی جهان و ۴۰ امتیاز رقابتهای گرندپری مسکو را از من گرفتند، ولی با این وجود مشکلی برای حضور در اردوهای تیم ملی ندارم و اگر تیم ملی به من نیاز داشته باشد و دعوتم کنند، در خدمت تیم ملی هستم. اگر هم دعوت نکنند بازهم مشکلی نیست و همچنان به تمرینات خود ادامه می دهم.

این عضو تیم ملی در مورد عذرخواهی و ابراز پشیمانی در این جلسه هم گفت: در خصوص حاضر نشدن در رقابتهای انتخابی به دلیل آنکه برخی اساتید تکواندو حضور داشتند که احترام آنها بر همه واجب است، همان موقع هم از مسائل بوجود آمده ناراحت شدم، ولی واقعا به دلیل آنکه برخی موارد شفاف نبود شرایط روحی مناسب برای حضور در این رقابتها را نداشتم.

خدابخش در پایان گفت: به هر حال مسئولان فدراسیون صحبت های ما را شنیدند و در نهایت قرار شد پس از گفتگو با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی نتیجه را به ما اعلام کنند. به عنوان یک تکواندوکار همواره تمرینات خود را پیگیری کرده ام و بازهم تاکید می کنم که برای حضور در اردوی تیم ملی مشکلی ندارم.

منبع: مهر

ارسال نظر: