همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد

جشن «دختر آفتاب، خواهر مهتاب» برای دختران +‌ تصاویر

کدخبر: 2104010

فرهنگسرای انقلاب اسلامی همزمان با جشن «دختر آفتاب، خواهر مهتاب»، روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را جشن گرفت و سلسله جشن‌های این دهه را آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، این جشن که سه‌شنبه سوم مرداد ماه با حضور دختران و مادرانشان برگزار شد، مبینا علی محمدی از قرآن آموزان کانون سبک زندگی قرآنی طوبی به تلاوت قرآن پرداخت. در ادامه این جشن آرینا به دکلمه متنی با موضوع دختران پرداخت.

در بخشی از این مراسم مجری برنامه با ریحانه مرتضی، بانوی مسلمان لبنانی که ایران را برای زندگی انتخاب کرده است به گفتگو نشست. این بانو از 7 سال گذشته کشور ایران را برای زندگی انتخاب کرده‌اند. مرتضی از اهمیت حجاب برای داشتن آرامش در زندگی برای دختران و مادران گفتند .

وی از مهمان‌نوازی و لطف مردم ایران به خود تشکر کردند. توصیه ایشان به دختران امروز و مادران آینده این بود که به خود اهمیت بدهند. برای روح و جسم خود ارزش قایل باشند و از آن محافظت کنند تا در آینده بتوانند فرزندانی خوب تربیت کنند و جامعه را بسازند .

در ادامه برنامه فاطمه سلیمانی، نویسنده کتاب «به سپیدی یک رویا» درباره کتاب خود برای حضار توضیحاتی ارائه دادند. این کتاب بخشی از زندگی حضرت معصومه (س) را روایت می‌کند .

مولودی‌خوانی، اجرای موسیقی سنتی، اجرای نمایش عروسکی و استندآپ کمدی بخش‌های دیگر این جشن بود.

در حاشیه این مراسم غرفه محصولات عفاف وحجاب، عرضه زیورآلات دخترانه و عرضه کتاب «به سپیدی یک رویا» با تخفیف به علاقه‌مندان ارائه شد .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر: