مدیر گروه هنر دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد

جذب و استخدام ۵۰ دانشجوی رشته هنر در دانشگاه فرهنگیان استان تهران

کدخبر: 2109237

مدیر گروه هنر دانشگاه فرهنگیان از جذب ۵۰ دانشجوی دختر و پسر از طریق کنکور سراسری در این دانشگاه به منظور استخدام و تأمین معلمان هنر در آموزش و پرورش خبر داد.

علی یعقوب زاده مدیرگروه هنر دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه امسال برای تأمین معلمان هنر آموزش و پرورش در رشته «ارتباط تصویری» 50 دانشجوی دختر و پسر از طریق کنکور سراسری برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در استان تهران تخصیص یافته است، تصریح کرد: علاقه أمندان به حرفه مقدس معلمی می توانند با انتخاب دانشگاه فرهنگیان و رشته ارتباط تصویری در گروه هنر در فرم انتخاب رشته، برای استخدام در آموزش و پرورش پذیرش شوند.

وی افزود: این داوطلبان از زمان تحصیل به استخدام آموزش و پرورش درآمده و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه فرهنگیان، اغلب در مقطع متوسطه اول و دوم به عنوان معلم هنر مشغول به تدریس خواهند شد.

یعقوب زاده تصریح کرد: فارغ التحصیلان هنر در دانشگاه فرهنگیان، علاوه بر مهارت در چندین رشته هنری، صلاحیت آموزش و تدریس آن را نیز کسب می کنند تا پاسخگوی نیازهای متنوع هنری در آموزش و پرورش برای تربیت نسلی خلاق، بالنده و جستجو گر باشند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: