ولیئی خبر داد

پرداخت ۱۱ میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد در سال ۹۶

کدخبر: 2109757

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۳۰ هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد مددجو ، ۱۴ هزار نفر دانش آموز و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی ادامه داد: هر مددکار به طور متوسط به ۴۰۰ پرونده مددجویی در استان تهران رسیدگی می کند که این عدد به طور میانگین در شهر تهران حدود ۳۵٠ پرونده است، همچنین این رقم در برخی شهرستان ها به تعداد ۷٠٠ پرونده برای هر مددکار می رسد که این امر نشان دهنده اهمیت ویژه حوزه مددکاری در رویکردهای جدید کمیته امداد است.

ولیئی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، عنوان کرد: این رقم نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان رشد ۵ درصدی داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در خصوص رقم جمع آوری کفارات در استان تهران، خاطر نشان کرد: مردم استان تهران بیش از ۴۵ میلیارد ریال در قالب زکات فطره عام ، زکات فطره سادات و کفاره به محرومان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند که از این مبلغ بیش از ۳۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال فطریه عام و سادات و مابقی کفارات عمد و غیرعمد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: