سردار اشتری:

برنامه‌ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ به دنبال راه‌اندازی مجمع آزادگان ناجا هستیم

کدخبر: 2109870

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی از راه‌اندازی مجمع آزادگان ناجا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: می‌کوشیم ضمن ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان از تجربیات آنان بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی با گرامیداشت سالروز ورود آنها به میهن اسلامی گفت: نیروی انتظامی بیش از 2 هزار و 100 آزاده دارد و به وجود این عزیزان و خانواده هایشان افتخار می کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه سال گذشته، تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی و خانواده های عزیز آنها در دستور کار بود که این مراسم در سراسر کشور برگزار می شود.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز به همت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و معاونت نیروی انسانی مراسم تجلیل آزادگان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد که چنین مراسم هایی برای سازمان خیر و برکت است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: حفظ شان و منزلت خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان همواره رویکرد نیروی انتظامی بوده است و در تلاش هستیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی کنیم چرا که معتقدیم هر چقدر این فرهنگ ها حفظ و ترویج شود بهتر می توانیم ماموریت ها را دنبال کنیم.

این مقام عالی انتظامی اشاره کرد: با عنایت الهی امروزه روحیه جهاد و ایثارگری در نیروی انتظامی جاری و ساری است و پلیس در کنار داشتن این صفات در مسیر دانش بنیانی و حرفه ای شدن حرکت می کند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: فرزندان مردم در نیروی انتظامی برای توسعه، نظم و آرامش تا پای جان تلاش می کنند و این مهم را برای خود و نیروی انتظامی افتخار می دانند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین رویکرد ثبت خاطرات عزیزان جانباز، ایثارگر و آزاده به طور جدی پیگیری می شود تا بتوانیم با ثبت خاطرات، دلاورمردی های این عزیزان را به نسل جوان معرفی کنیم.

در آیین تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی از خانواده برخی از شهدا و آزادگان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: