دیدار دوستانه ایران و عراق قطعی شد

کدخبر: 2110057

طبق اعلام مهدی تاج، تیم ملی فوتبال ایران در روزهای فیفا برای برگزاری دیدار دوستانه با عراق به این کشور سفر می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روزنامه فوتبول عراق، مهدی تاج و محمدرضا ساکت ، رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران با سفر به عراق از امکانات ورزشی این کشور بازدید کردند.

برهمین اساس عبدالحسین عبطان، وزیر ورزش و جوانان عراق گفت: بازدید تاج از ورزشگاه های کربلا و نجف ثمر بخش بود و توافق همکاری بین تیم های ملی و باشگاه های 2 کشور در تمام رده های سنی امضا شد.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان عراق با افتتاح ورزشگاه های فوتبال، انقلاب بزرگی را برای میزبانی تیم های ملی این کشور ایجاد کرده است و از روند ساخت ورزشگاه های کربلا و نجف تعجب می کند. ایران در راه رفع تعلیق فیفا از ورزشگاه های عراق حامی این کشور است تا تیم ملی و باشگاه های عراقی بار دیگر بتوانند در میان هوادارانشان به میدان بروند. این امر منجر به پیشرفت و موفقیت فوتبال عراق می شود.

او افزود: توافق نهایی برای برگزاری دیدار دوستانه در ایام فیفا دی انجام شد و تیم ملی ایران در کربلا به مصاف عراق می رود. توافق نامه همکاری میان ورزات ورزش و جوانان عراق و فدراسیون این کشور با فدراسیون ایران به امضا می رسد.

تاج ادامه داد: این دیدار دوستانه حق عراق را برای میزبانی از دیدارهای بین المللی اثبات می کند و منجر به حضور تماشاگران این کشور به ورزشگاه در زمان دیدارهای ملی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: