یوونتوس دوباره برای خرید «شیک» دست به کار شد

کدخبر: 2111207

بانوی پیر بازیکنی که در ابتدای تابستان از عقد قرارداد با وی خودداری کرد را دوباره در فهرست بازیکنان مورد نظرش قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس بار دیگر برای خرید پاتریک شیک، هافبک هجومی سامپدوریا دست به کار شده است. علاقه دارد اما این بار این تیم مبدأ است که نمی خواهد بازیکنش را بفروشد و گزارش ها از احتمال خودداری آبی های شهر جنوا از فورش این بازیکن چک تبار حکایت دارند.

شیک در ابتدای تابستان تا آستانه پیوستن به بانوی پیر رفت و تا امضای قراردادی 30 میلیون یورویی با این تیم فاصله چندانی نداشت اما او نتوانست تست پزشکی اش را با موفقیت پشت سر بگذارد و گفته شد که مشکل قلبی یوونتوس را از خرید وی منصرف کرده است.

حالا بعد از گذشت یک ماه از آن اتفاق، شیک دوباره آماده بازگشت به میادین شده است و طبق گزارش شبکه اسکای یوونتوس بار دیگر برای خرید او دست به کار شده و حتی با نمایندگانش هم تماس هایی داشته است. این بار اما ظاهراً باشگاه سامپدوریا نمی خواهد بازیکنش را بفروشد. در واقع به خاطر اتفاقی که ماه گذشته رخ داد، سامپدوریا ترجیح می دهد که بازیکنش را به هر تیمی جز یوونتوس بفروشد اما گفته می شود که شیک شخصاً بانوی پیر را به سایر مشتریانش از جمله اینتر، رم، ناپولی و پاری سن ژرمن ترجیح می دهد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: