اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

سفر آبی تا ورزشگاه سامارا و مونتاژ صندلی‌های اکاترینبورگ

کدخبر: 2111809

فرماندار سامارا از انتقال هواداران فوتبال در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ورزشگاه این شهر توسط راه‌های آبی و ریلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکولای مرکوشین به خبرنگاران گفت: انتقال آبی هواداران فوتبال به اطراف ورزشگاه سامارا یکی از برنامه های ما برای جام جهانی 2018 روسیه است و به همین خاطر ایستگاه هایی را خواهیم ساخت.

فرماندار سامارا در ادامه اظهار داشت: زمان سفر آبی هواداران فوتبال از مرکز شهر تا ورزشگاه سامارا 20 تا 30 دقیقه است و در طول مسیر نیز چهار ایستگاه تعبیه شده. همچنین امکان دسترسی به ورزشگاه از طریق مسیر تراموا نیز امکان پذیر خواهد بود. شهروندان و هواداران فوتبال می توانند با رفتن به مرکز شهر سامارا از طریق تراموای در مدت زمان 20 دقیقه ای به ورزشگاه برسند. به نظر من انتقال ریلی بهترین انتخاب خواهد بود.

ورزشگاه سامارا میزبان شش بازی جام جهانی 2018 روسیه در مراحل گروهی، یک هشتم و یک چهارم نهایی است.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 حاکی از آغاز مونتاژ صندلی های لوکس ورزشگاه اکاترینبورگ به عنوان یکی از 12 ورزشگاه میزبان این رقابت هاست.

شرکت سینارا، پیمانکار ساخت ورزشگاه اکاترینورگ در بیانیه رسانه ای خود آورده است: ورزشگاه اکاترینبورگ مجهز به صندلی های پلاستیکی ارگونومیک که ضدتخریب، مقاوم برابر خوردگی و درجه حرارت پایین و بالا هستند می شود. تمامی صندلی ها دارای تأییدیه های استاندارد و مطابق انتظارات ایمنی و بهداشتی هستند. در قسمت غربی ورزشگاه اکاترینبورگ تاکنون 300 صندلی نصب شده است.

جام جهانی 2018 روسیه با حضور 32 تیم از جمله تیم ملی فوتبال ایران در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: