ابوالقاسمی

امیدواریم کرسی‌های تلاوت زنده برای اذان صبح میسر شود

کدخبر: 2126319

مدیر شبکه رادیویی قرآن گفت: آمادگی داریم مکانی به ما معرفی شود که جمعیت زیادی برای برپایی نماز صبح در آنجا حضور داشته باشد و امیدواریم نماز صبح هم با کرسی‌های تلاوت زنده برپا شود.

به گزارش خبرنگار فعالیت های قرآنی، احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن در بخش دیگری از مراسم سالگرد برپایی کرسی های تلاوت قرآن، برپایی کرسی های تلاوت قرآن باعث تقویت استماع در مردم ایران است و امیدواریم سنت استماع به حدی برسد که مقام معظم رهبری فرمودند کرسی های تلاوت در روند پیشرفت سنت حسنه استماع قرآن تأثیر داشته که در رأس آن کرسی های اذان گاهی است.

وی اظهار داشت: امیدواریم زمان اجرای کرسی های تلاوت بیشتر شود و نماز صبح هم با تلاوت زنده برپا شود.

مدیر شبکه رادیویی قرآن تصریح کرد: آمادگی داریم مکانی به ما معرفی شود که جمعیت زیادی برای برپایی نماز صبح در آنجا حضور داشته باشد.

در پایان از اذان عباس امام جمعه که توسط رادیو قرآن ضبط شده بود رونمایی شد و از مهدی عادلی به عنوان قاری برگزیده کرسی تلاوت، حمید کریمی مسئول سابق برپایی کرسی های تلاوت در شورای عالی قرآن، مسعود زارع، امیرحسین رضاییان، حسن لطفی از دست اندرکاران برپایی کرسی تلاوت در مسجد لویزان، مهرداد راستی نیا، داود عسگری و مهدی خدایی تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: