گزارش فارس از واکنش اساتید و دانشجویان در فضای مجازی

ترفند اسرائیل برای پیش‌گیری از مرگش طی ۲۵ سال آتی/ نمی‌گذاریم اتحادیه حامی فتنه در دانشگاه شکل بگیرد

کدخبر: 2127208

برخی از اساتید و دانشجویان در پیام‌های خود در فضای مجازی ضمن تاکید بر اتحاد نهادهای مختلف در مقابل دشمنان خارجی یک بار دیگر اعلام کردند که « امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.»

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برجام، بدعهد ها و تهدیدهای آمریکا و تشکیل اتحادیه دانشجویی تادا از مهمترین مسائلی بود که هفته گذشته برخی از واکنش های اساتید دانشگاه ها و فعالان دانشجویی در فضای مجازی را به خود اختصاص داده بود، دانشجویان و اساتیدی که فعالیت بیشتری در فضای مجازی دارند هفته گذشته در پیام های خود ضمن تاکید بر اتحاد نهادهای مختلف در مقابل دشمنان خارجی یک بار دیگر اعلام کردند که « امریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.» در ادامه به بازنشر برخی از این پیام ها پرداخته ایم.

* تندباد بیداری جهانی در حال فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکاست

هاتف الرحمن صالحی از فعالان دانشجویی در هفته گذشته در توئیتی به اتحاد دولت و سپاه اشاره کرد و نوشت: « سردمداران آمریکا به رعم خود دنبال نظم جهانی اند غافل از اینکه تندباد بیداری جهانی در حال فروپاشی هیمنه پوشالی آنهاست». وی در توئیت دیگری گفته است: « دوگانه دشمن، تسلیم یا تحریم بود! با رو شدن ذات پلید دشمن در برجام، ایستادگی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، پیشه ملت فهیم ایران شده است.» صالحی در پیام های خود به دیدار وزیر خارجه و فرمانده سپاه هم اشاره کرده و نوشته است: « عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد! وحدت میان دولت و سپاه آن چنان کام مردم را شیرین کرده است که حقیقتاً بایستی از ترامپ تقدیر و تشکر کرد.»

* اتحادیه «تادا» موافقت اصولی ندارد چه رسد به مجوز فعالیت

ابوالفضل مظاهری قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هم در توئیتی به اظهارات سرپرست معاوت فرهنگی وزارت علوم در خصوص فعالیت اتحادیه «تادا» اشاره کرد و نوشت: « کاش جناب میرزایی به جای اخبار سایت وزراتخانه، نگاهی به صورت جلسه هیات نظارت تشکل ها می کرد! تادا موافقت اصولی ندارد چه رسد به مجوز فعالیت». مظاهری در پیام دیگری هم در خصوص بازداشت یکی از اعضای تیم مذاکرات هسته ای نوشت: « هنوزم برام حل نشده چطور دری اصفهانی در سطح ارشد تیم مذاکره کننده قرار گرفت؟! این به کنار، روی چه حسابی وزارت اطلاعات حرفی نزد و تاییدش کرد؟!»

* ترفند اسراییل برای پیش گیری از مرگش طی 25 سال آتی!

حجت الله عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) هم در توئیتی در خصوص تهدیدات آمریکا نوشت: « باز هم شاخ و شانه های آمریکایی و باز هم فراموش کردن تحریمهای داخلی! آمریکا سوراخ دعای نبرد اقتصادی با ما را خوب یافته است!» وی در پیام دیگری نوشته است: « به نام اباعبدالله (ع) و به عنوان آغازی بر حذف قدرت اقتصادی شیطان بزرگ، ما زائران اربعین امسال هم دلار نمی خریم»، این استاد دانشگاه در توئیت دیگری تاکید کرده است: « قضیه استقلال کردستان عراق، ترفند و فرار به جلوی اسراییل است برای پیش گیری از مرگش طی 25 سال آتی». عبدالملکی در توئیت دیگری هم نوشته است: « همانگونه که توافق برجام مبدا تاریخی جدید برای آمریکاگرایی دولتمردان ما شد، امید است پاره شدن برجام مقطعی برای بازگشت به خود ایشان باشد!»

* امریکا برای تعهدات خود کمترین احترامی قائل نیست

رضا رمضان نژاد از فعالان دانشجویی در اروپا هم برخی از توئیت های خود به زبان انگلیسی را به بحث برجام و بدعهدی های آمریکا اختصاص داه و در پیامی نوشته است: « ای کاش برجام پاره نشه و باهاش جز مستقیم واشنگتن و دلار هزارتومانی، به حق رانندگی زنان، حق ازدواج با خارجی ها، حق رای و ... هم برسیم!» وی در پیام دیگری تاکید کرده است: « عدم تایید برجام توسط ترامپ به اعتبار امریکا آسیب خواهد زد امریکا برای تعهدات خود کمترین احترامی قائل نیست». رمضان نژاد در پیام دیگری نوشته است: « سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال مبارزه با داعش در عراق و سوریه است، امریکا سپاه پاسداران را تحریم می کند، نتیجه: امریکا حامی تروریسم است»

* کاش سدی مقابل کارهای فرهنگی دانشجویان نبودید

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هم این هفته در پیامی در خصوص رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نوشته است: « از روزی که رئیس جدید دانشگاهمون اومده، به گوش ما میرسه که دکتر فراهانی معاون فرهنگی وزارت بهداشت مزاحم اصلاحات در حوزه فرهنگی و دانشجوییه» وی در پیام دیگری در همین خصوص تاکید کرده است: « کاش به جای گزارش رد کردن و خودنمایی برای فریب مقامات مافوق، کمی هم کار می کردید و یا حداقل سدی مقابل کارهای فرهنگی ما دانشجویان نبودید.!»

* آمریکا شیطان بزرگ است چه نطقش گانگستری باشد چه دست دوستیش چدنی

محمدعلی رئیس السادات دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران هم این هفته از بلاتکلیفی وزارت علوم گلایه کرده و در پیامی نوشته است: « دولتی که داعیه ارتباط با جامعه نخبگانی دارد چطور از بین 70 هزار هیات علمی نمی تواند یک وزیر علوم جامع الشرایط پیداکند؟» وی در پیام دیگری هم در خصوص تهدیدات ترامپ نوشته است: « آمریکا شیطان بزرگ است چه نطقش گانگستری باشد چه دست دوستیش چدنی، اتحاد ملت و دولت ایران هم در مقابل شیطان مثالزدنی. آمریکا هیچ غلطی نمیکنه.»

* نمی گذاریم اتحادیه حامی فتنه در دانشگاه شکل بگیرد

یکی از دانشجویان که با نام کاربری فعال دانشجویی در توئیتر فعالیت می کند هم در پیام هایی به صدور مجوز برای اتحادیه تادا اشاره کرده و نوشته است: « بهتر است بجای اتحادیه تادا بگوئیم اتحادیه دولت ساخته». وی در پیام دیگری تاکید کرده است:« وزارت علوم سعی می کند به هر طریقی که شده اتحادیه دولت ساخته تادا را در دانشگاه ها فعال کند ولی ما دانشجویان انقلابی نمی گذاریم یک اتحادیه حامی جریان فتنه در دانشگاه شکل بگیرد.»

* خسارت محضی که ورود و خروج آمریکا از آن فرقی ندارد!

یک فعال دانشجویی هم که با نام کاربری برگ پائیز در فضای توئیتر فعال است در پیامی نوشته است: « مافقط دغدغه قراردادن سپاه در لیست تروریستی آمریکا روداریم وگرنه از اولم برجام رو خسارت محضی می دونستیم که دخول و خروج آمریکا ازش فرقی نداره!»

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: