عزیزی: روسیه برنامه ریزی خوبی برای جام جهانی داشته است

کدخبر: 2127879

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ گفت: روسیه تمام امکانات لازم را برای برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ مهیا کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایت اسپوتنیک مصاحبه ای با خداداد عزیزی ، ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 انجام داده و از او به عنوان «مشهورترین فوتبالسیت ایران» نام برده است.

این رسانه نظر بازیکن پیشین تیم ملی ایران را در مورد حضور تیم کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ و سایر موارد جویا شده است که آن را در زیر مشاهده می کنید.

گزارشگر این سایت با غزال تیزپای فوتبال کشورمان به هنگام برگزاری مسابقه دوستانه ایران و روسیه در کازان صحبت هایی را انجام داده است که خداداد اعلام کرد روسیه تمام امکانات لازم را برای برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ مهیا کرده است.

او ادامه داد: آنچه به چشم در شهر کازان و ورزشگاه کازان آرنا دیدم، می توانم بگویم که روسیه شرایط و امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده تا جام جهانی ۲۰۱۸ را در سطحی خوب سازماندهی کند. به نظر من ورزشگاه کازان آره نا جزء بهترین ورزشگاه های کشور روسیه محسوب می شود به طوری که هواداران می توانند بدون هیچ مشکلی به ورزشگاه بیایند و بازی ها را تماشا کنند.

عزیزی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران فوتبال کشورمان می تواند در جام جهانی به مراحل بعدی صعود کند یا خیر، پاسخ داد: صعود به مرحله دوم جام جهانی رویایی است که می خواهیم آن را تحقق ببخشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: