عامری به فارس خبر داد

فردا؛ برگزاری همایش جمعیت ایثارگران برای تدوین استراتژی یک سال آینده

کدخبر: 2128767

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از برگزاری همایش داخلی این جمعیت در روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: این همایش به منظور برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی ایثارگران در یک سال آینده برگزار می‌شود.

جواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از برگزاری همایش داخلی این جمعیت روز پنج شنبه 27 مهرماه خبر داد و اظهار داشت: این همایش به منظور برنامه ریزی برای فعالیت های یک سال آینده جمعیت ایثارگران برگزار خواهد شد و ما در این نشست راهبرد و استراتژی ایثارگران را تدوین خواهیم کرد.

عامری با بیان اینکه جمعیت ایثارگران به صورت منظم با جبهه مردمی نیروهای اسلامی در ارتباط است، افزودم موضع ما حمایت از جبهه مردمی است و درباره نحوه فعالیت ها و اقدامات در نشست فردا بحث و بررسی خواهیم داشت.

وی به مصوبات اخیر جمعیت ایثارگران پرداخت و تصریح کرد: در جلسه اخیر ایثارگران درباره مواضع دولت آمریکا و ترامپ و اثبات قابل اعتماد نبودن آمریکا برای ملت ایران بحث شد.

عامری با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب در قبال آمریکا و یادآوری این نکته که تجربه تاریخی نشان دهنده غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است، گفت: ما یک بار دیگر حاضر شدیم مذاکره کنیم تا به نتایج فعلی برسیم و امروز خوی استکباری آمریکا مشخص شده است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی در داخل معتقدند این مواضع و نقطه نظرات شخص رئیس جمهوری آمریکا است که دارای مشکل است و اشتباهات دولت آمریکا را به یک شخص و گروه محدود می کنند در حالی که سنای آمریکا که اکثریت آن متشکل از دموکرات ها بود با زمان فعلی که جمهوری خواهان در آن هستند تفاوتی نداشت و هر دو تحریم های زیادی بر ضد کشور مان وضع کردند.

وی با تأکید براینکه تنها راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و عبور از رکود و بیکاری اتکا به داخل و اجرای اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا تحریم ها را بیشتر کند یا از برجام خارج شود ادامه دادن مسیر با اروپا اشتباه است چرا که آنها نمی توانند در قبال تحریم های دولت آمریکا کاری کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: