متقی‌فر در گفت‌وگو با فارس:

تاکید پایداری به دولت برای انجام اقدام عملی در برابر آمریکا/نشست فصلی جبهه پایداری برگزار می‌شود

کدخبر: 2128769

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در جلسات اخیر جبهه پایداری مواضع دولت آمریکا، سخنان ضدایرانی ترامپ و برجام مورد بررسی قرار گرفت.

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین برنامه ها و مصوبات تشکل متبوعش اظهار داشت: ما در جلسات اخیر جبهه پایداری در خصوص مواضع دولت آمریکا، سخنان ضدایرانی ترامپ و برجام موضوعاتی را مورد بررسی قرار دادیم.

متقی فر ادامه داد: در این زمینه گفته شد که آقای روحانی در سخنان اخیر خود نسبت به دفعات قبل محکم تر با آمریکا صحبت کرد اما باید در این زمینه اقدام عملی انجام شود و باید توضیح دهند چه اقداماتی برای برخورد متقابل پیگیری می شود.

سخنگوی جبهه پایداری با تأکید بر اینکه دولت باید مشخص کند ما در مقابل این هتاکی ها می خواهیم چه اقدامی انجام دهیم، افزود: در این جلسه گفته شد اگر آمریکا از برجام خارج شود آیا ایران در این معاهده می ماند یا خیر و اصلاً برجام چه منافعی برای ما دارد و مواضع متناقض اروپایی ها جزو مهمترین موضوعاتی بود که ما آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه اروپا به دنبال محدود کردن جمهوری اسلامی است، گفت: به نظر می رسد برجام نانوشته دوم برای مذاکره درخصوص موشک و توان دفاعی کشورمان طراحی شده است.

متقی فر ادامه داد: تاکنون کلیات برجام دستاوردی برای ما نداشته و علیرغم نقض مکرر آن از سوی آمریکا ما هیچ اقدامی نکرده ایم که به نظر می رسد این رویکرد باید تغییر کند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین از برگزاری نشست فصلی این تشکل در مناسبت های پیش رو خبر داد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: