غیبت مرزبان در نشست خبری

رضاپور: با سه جلسه تمرین نمی‌شود کار خاصی انجام داد/ سیاه‌جامگان در نیم‌فصل خیلی تغییر می‌کند

کدخبر: 2128802

مربی تیم سیاه‌جامگان از ایجاد تغییرات در این تیم در نیم‌فصل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، میثم رضاپور در نشست خبری پیش از بازی سیاه جامگان - صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: فقط سه جلسه در طول هفته تمرین داشتیم. به خاطر نتایجی که تیم گرفته، بازیکنان از لحاظ روحی شرایط مناسب نبودند. آقای مرزبان سعی کرد این فرصت را به بازیکنان بدهد که نگاه بازیکنان و تیم را عوض کند. او همچنین روی نگرش، افکار، احساس مسئولیت و چنین مسائلی در تیم کار کرد.

وی در ادامه افزود: در کل خیلی به بازی فردا و 6 بازی باقیمانده تا نیم فصل امیدواریم. امیدوارم نتایج خوبی در این بازی ها بگیریم و با توجه به اینکه در نیم فصل هم زمان خوبی داریم، بتوانیم خودمان را به شرایط ایده آل برسانیم.

مربی تیم سیاه جامگان که به جای مرزبان در نشست خبری حاضر شده بود، در خصوص غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: پناهی محروم است و کیوان امرایی را هم به خاطر اتفاقی که برای برادرش رخ داد، در اختیار نداریم.

رضاپور در پاسخ به این سوال که «آیا مرزبان از بازیکنان سیاه جامگان شناخت پیدا کرده یا خیر؟»، تصریح کرد: او کم وبیش شناختی داشت و چند بازی این تیم را دنبال کرده بود. مرزبان با نگرش جدید به اینجا آمده و نگرشش با کادر فنی قبلی کاملاً متفاوت است. این مهم است که بازیکنان خودشان را با نگرش مرزبان وفق بدهند. این خیلی می تواند در رسیدن تیم به جایی که مرزبان می خواهد، مهم باشد.

وی با اشاره به مشکلات تیم سیاه جامگان در زمان اکبر میثاقیان، خاطرنشان کرد: تیم متاسفانه پیش از این هم راحت گل می خورد و هم سخت گل می زد. البته با سه جلسه تمرین نمی شود کار خاصی انجام داد. انشالله در نیم فصل تیم خیلی تغییر می کند.

مربی تیم سیاه جامگان از ایجاد تغییرات در این تیم در نیم فصل خبر داد و یادآور شد: بازیکنان تا نیم فصل 6 بازی فرصت دارند. آقای مرزبان نه از کادر فنی و نه از بازیکنان قبلی عذر هیچ کس را نخواست. بازیکنان باید تا نیم فصل خودشان را نشان بدهند، اما تغییر صد درصد تغییراتی خواهیم داشت. یک سری بازیکن اضافه می شود و ممکن است بازیکنانی هم از جمع مان جدا شوند، ولی در هر حال باید ببنیم در نیم فصل چه اتفاقاتی می افتد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: