در گفت‌وگو با تسنیم

پورموسوی: شکست دادن پارس جنوبی دور از دسترس نیست/ حفظ بازیکنان در شرایط مسابقه سخت است

کدخبر: 2136874

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که شکست دادن پارس جنوبی برای این تیم دور از دسترس نیست.

سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط فعلی استقلال خوزستان گفت: وضعیت تیم ما بد نیست، اما تعطیلات لیگ برتر آزاردهنده است. این تعطیلات باعث می شود تا کار ما سخت تر شود، چون حفظ کردن بازیکنان در شرایط مسابقه بسیار سخت است. وقتی بازی ها برگزار نمی شود فوتبالیست ها آن انگیزه همیشگی را ندارند و ممکن است مصدوم شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: الان شرایط آب و هوایی اهواز بهتر است و اگر می خواستیم در خارج از استان اردویی برگزار کنیم طبیعتاً این موضوع هم سختی های خاص خودش را داشت. تلاش می کنیم تمرینات را ادامه دهیم و آماده بازی با پارس جنوبی شویم.

وی در مورد تقابل تیمش با پارس جنوبی در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما با یکی از بهترین تیم های ایران بازی داریم و در زمین خودمان کار آسانی در پیش نخواهیم داشت. با این حال تلاش می کنیم یک بازی محکم انجام دهیم و سه امتیاز این مسابقه خانگی را بگیریم.

پورموسوی در پایان خاطر نشان کرد: پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد که چند سال است کنار یکدیگر بازی می کنند. البته بازیکنانی مثل نانگ، سالاروند، صالحی، زبیدی و امید سینگ شاگردان من بودند و من از پارس جنوبی شناخت کامل دارم. شکست دادن آنها دور از دسترس نیست و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: