پیروزی کلیولند در شب درگیری ستاره‌های NBA

کانتر خطاب به جیمز: برایم مهم نیست که پادشاه هستی یا ملکه! + عکس

کدخبر: 2136976

لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند در بازی صبح امروز تیمش مقابل نیویورک نیکس با بازیکن ترکیه‌ای این تیم مشاجره لفظی شدیدی داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (سه شنبه) لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم نیویورک نیکس در سالن «مدیسون اسکوئیر گاردن» با اختلاف 3 امتیاز از میهمان خود کلیولند کاوالیرز شکست خورد.

لبران جیمز در این بازی 23 امتیاز، 12 پاس گل، 9 ریباند و 3 دفاع داشت. او در کوارتر نخست با خاطر درگیری با «انس کانتر» بازیکن ترکیه ای نیکس از داور، خطای فنی دریافت کرد.

جریان از این قرار بود که «فرانک انتیلیکنیا» بازیکن 19 ساله بلژیکی تیم نیویورک برای گرفتن یک توپ به بازیکن مقابل خود برخورد کرد و این بازیکن کسی نبود جز لبران جیمز، بهترین بازیکن حال حاضر جهان. جیمز هم که حدود 30 کیلوگرم سنگین تر از این جوان بلژیکی بود، او را به شدن هُل داد و باعث درگیری طرفین شد. کانتر نیز در دفاع از هم تیمی جوان خود با جیمز درگیر شد.

انتیلیکنیا در این مورد گفت: من فقط برای گرفتن توپ تلاش کردم، البته از امشب سعی می کنم بیشتر غذا بخورم تا وزنم بیشتر شود و تنومندتر شوم.

کانتر پس از این درگیری و مشاجره لفظی با جیمز اظهار داشت: هیچ تیمی به نیویورک نخواهد آمد که بازی راحتی داشته باشد. برای من مهم نیست که حریفم چه کسی است و خودش را چه می نامد، پادشاه، ملکه، شاهزاده یا هر چیز دیگری. ما برای مبارزه به زمین می آییم و کسی حق ندارد ما را تحقیر کند.

او خطاب به لبران جیمز، فوق ستاره کلیولند، گفت: تو خودت را پادشاه یا هر چیز دیگری می نامی، پس اگر می خواهی با کسی درگیر شوی به سراغ یک مرد کامل برو نه یک بازیکن جوان و تازه کار! من برای هم تیمی هایم جان می دهم چون آنها را مثل خانواده خودم می بینم و کسی نباید به آنها درگیر شود.

جیمز نیز در پاسخ گفت: البته من پادشاه، همسرم ملکه و دخترم نیز شاهزاده هستند. ما همگی خاص هستیم.

بازیکنان کلیولند در مسیر بازگشت به هتل خود در نیویورک به جای اتوبوس اختصاصی از مترو استفاده کردند.

در دیگر بازی امروز گلدن استیت وریرز با 21 امتیاز گوین دورانت و در غیاب استفین کری مصدوم مقابل اورلاندو مجیک به پیروزی رسید.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

دنور 82 - پورتلند 99 اورلاندو 100 - گلدن استیت 110 فیلادلفیا 109 - لس آنجلس کلیپرز 105 ساکرامنتو 92 - واشنگتن 110 کلیولند 104 - نیویورک 101 ممفیس 103 - میلواکی 110 آتلانتا 105 - نیواولینز 106 لس آنجلس لیکرز 100 - فینیکس 93

در پایان دیدارهای امروز، تیم های بوستون سلتیکس و دیترویت پیستونز صدرنشین کنفرانس شرق و تیم های هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز در صدر کنفرانس غرب هستند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: